Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از شخصیت جدید Mortal Kombat 11 با نام Gears رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از شخصیت جدید Mortal Kombat 11 با نام Gears رونمایی شد

نویسنده: مهرداد میرشاهی

[تصویر:  19-Mortal-Kombat-Geras-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

در کنار انتشار تریلر سینمائی و ویدئوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 در جریان استریم جدید مرتبط با این عنوان، از شخصیت قابل بازی جدیدی نیز تحت عنوان گیرز (Gears) رونمایی به عمل آمد.
گیرز نه تنها از نظر قامت بلند است بلکه وی توانایی منحصر به فردی به منظور تغییر زمان به اراده‌ی خود را نیز دارد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، این مکانیک برروی حرکات گیرز تاثیر دارد و او را قادر به فریز کردن دشمنان یا عقب بردن زمان و برگشت به حالات و حرکات قبلی می‌کند. همچنین او می‌تواند مغز دشمنان خود را نیز بترکاند! هیچ اطلاعات در خصوص پیشینه‌ی داستانی این شخصیت منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که او به شخصیت شرور بازی Mortal Kombat 11 یعنی کرونیکا (Kronika) خدمت می‌کند.
علاوه بر این‌ها، گیرز حرکات و توانایی‌هایی دارد که محوریت آن‌ها شن و ماسه است. از پرت کردن دشمنان در گرداب‌های ماسه‌ای گرفته تا ایجاد شیارهایی از شن در هوا؛ همه و همه باعث شده تا در کنار توانایی تغییر زمان، شاهد حرکات جالبی از او باشیم. بنابراین شن‌های زمان، تنها محدود به شاهزاده ایرانی نخواهد بود!
تریلر جدید منتشر شده از این شخصیت که صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد از زیر قابل مشاهده و دریافت است.

بازی موردانتظار Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
منتظر نظرات شما هستیم...