Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ آغاز نسخه‌ی بتای Mortal Kombat 11 مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ آغاز نسخه‌ی بتای Mortal Kombat 11 مشخص شد

نویسنده: مهرداد میرشاهی

[تصویر:  Mortal-Kombat-11-2-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

برای آن دسته از افرادی که مشتاق تجربه‌ی بازی Mortal Kombat 11 تا پیش از عرضه‌ی آن هستند، خبرهای خوبی داریم. بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، تاریخ آغاز نسخه‌ی بتای این بازی موردانتظار مشخص و اعلام شده است.
در جریان استریم زنده‌ی بازی Mortal Kombat 11، استودیوی Nether Realm رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی بتای این بازی از تاریخ پنج شنبه ۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این نسخه در عرض چند روز در دسترس قرار خواهد داشت اما بر اساس گفته‌های استودیوی Nether Realm، این نسخه برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز منتشر نخواهد شد. در حقیقت، نسخه‌ی آزمایشی بازی Mortal Kombat 11 برای نسخه‌های کنسولی این عنوان یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بنابراین، دارندگان رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ از تجربه‌ی این نسخه محروم خواهند بود. این در حالی است که این بازی برای هر چهار پلتفرم عرضه خواهد شد.
همچنین باید بگوئیم که نسخه‌ی بتای این بازی برای همه‌ی دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار نخواهد گرفت. به منظور دستیابی به این نسخه، شما باید اقدام به پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 11 کنید. همچنین اگر این بازی را پیش خرید کنید، می‌توانید به شخصیت Shao Kahn نیز دسترسی یابید و با آن به تجربه‌ی بازی بپردازید. او یکی از هشت شخصیت جدیدِ قابل بازی این عنوان است که تاکنون تائید شده است. دیگر شخصیت کاملاً جدید این سری نیز گیرز (Gears) نام دارد که می‌توانید از این نشانی به اطلاعات بیشتری از آن دست یابید.
پیش خرید این بازی نیز امر ساده‌ای نخواهد بود چراکه نسخه‌های مختلفی از آن معرفی شده است. نسخه‌ی Kollector’s edition گران‌ترین نسخه‌ی موجود از این بازی خواهد بود که شامل بسته‌های الحاقی Kombat Pack، کمربندی با ماسک اسکورپین (Scorpion)، استیل‌کیس، آهنربا و… می‌شود.

بازی موردانتظار Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منتظر نظرات شما هستیم...