Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Alien: Blackout احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Alien: Blackout احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

نویسنده: مهیار امیدی

[تصویر:  alien-1145857-250x141.jpeg]

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده که احتمالا بازی Alien: Blackout برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مدتی پیش بازی جدید Alien: Blackout توسط استودیو فاکس نکست گیمز (FoxNext Games) معرفی شد و این موضوع جنجال‌های زیادی به دنبال داشت. در واقع طرفداران و دوستداران این سری بازی به این موضوع اعتراض داشتند و معتقدند که این نسخه‌ی بعدی این مجموعه، باید برای کنسول‌ها عرضه شود. این در حالی است که بازی Alien: Blackout تنها برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود.

اکنون رئیس تیم توسعه‌ی بازی یعنی تی‌کیو جفرسون (TQ Jefferson) در رابطه با پورت این بازی برروی کنسول‌ها از جمله نینتندو سوییچ، توضیحات جدیدی را ارائه کرده است:

نقل‌قول:
از نظر من، کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند پلتفرم بعدی ما باشد زیرا کاملا مناسب سیاست‌های کاری ما است. من تا به حال عناوین زیادی را دیده‌ام که از کنسول‌ها برای موبایل‌ها پورت شده‌اند و یا از موبایل‌ها به کنسول‌ها راه یافته‌اند. اگر بخواهم پلتفرم بعدی این بازی را انتخاب کنم، این پلتفرم نینتندو سوییچ خواهد بود.

با این که طرفداران منتظر معرفی نسخه‌ی بعدی Alien: Isolation بودند، معرفی عنوان جدید Alien: Blackout که برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود، یک دودستگی خاص میان بازی‌بازان این مجموعه ایجاد کرد. البته که سازندگان بازی، در رابطه با این جنجال‌ها و اعتراضات کاربران، توضیحاتی را به همگان ارائه دادند که شما می‌توانید جزئیات آن را در اینجا مطالعه کنید.

بازی Alien: Blackout در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۹) برای اندروید و IOS منتشر خواهد شد. نکته قابل توجه این است که استودیو فاکس نکست گیمز (FoxNext Games) و کولد آیرن (Cold Iron) قرار است در آینده، یک نسخه‌ی جدید از این سری بازی و در دنیای Alien برای کنسول‌ها منتشر کنند که در واقع یک اثر شوتر چندنفره‌ی آنلاین خواهد بود.



منتظر نظرات شما هستیم...