Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: بایوور پیش‌تر تلاش کرده بود تا Star Wars: Knights of the Old Republic 3 را بسا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: بایوور پیش‌تر تلاش کرده بود تا Star Wars: Knights of the Old Republic 3 را بسازد

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  36-WCCFstarwarskotor-250x145.jpg]

به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) واقعاً میانه‌ی خوبی با عناوین Star Wars ندارد. به تازگی آقای جیسون شریر (Jason Schreier) از Kotaku، اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی وی، بایوور (BioWare) پیش‌تر تلاش کرده بود تا نسخه‌ی سوم Star Wars: Knights of the Old Republic را بسازد اما به نتیجه‌ای نرسید.
همان‌طور که می‌دانید، از زمانی که الکترونیک آرتز قرارداد انحصاری بازی‌های Star Wars را امضا کرد، تاکنون شاهد لغو شدن روند توسعه‌ی عناوین مختلفی مانند پروژه‌ی اکشن ماجراجویی استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) و عنوان جهان باز استودیوی ونکوور (Vancouver) بوده‌ایم. البته لازم به ذکر است که نسخه‌های اول و دوم سری Star Wars Battlefront در حد قابل قبولی ظاهر شدند؛ البته جدای از حواشی اطراف نسخه‌ی دوم. علاوه بر این، استودیوی رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) نیز بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در سال جاری منتشر خواهد کرد.
اما از میان استودیو‌های الکترونیک آرتس، تنها بایوور سابقه‌ی کار برروی یکی از بهترین بازی‌های Star Wars را در کارنامه دارد. با این‌که توسعه دهندگان فعلاً در حال کار برروی بازی Anthem هستند. اما این همان استودیویی است که بازی نقش آفرینی Star Wars: Knights of the Old Republic را خلق کرد. پس چرا شاهد دنباله‌ی این عنوان محبوب نیستیم؟
اخیراً در پاسخ به یکی از توئیت‌های آقای شریر، یکی از طرفداران مجموعه در مورد بازی Knights of the Old Republic صحبت کرد. البته شریر در پاسخ گفت که بایوور تلاش کرد تا نسخه‌ی سوم را بسازد اما هیچگاه موفق نشد. هنوز مشخص نیست که چه چیزی مانع انجام این کار شد اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، ظاهراً الکترونیک آرتس این پروژه را رد کرده است.
شما می‌توانید توئیت‌های مذکور را در ادامه مشاهده کنید.
نقل‌قول:
می‌دانید کدام بازی Star Wars یک شخصیت اصلی خوب  «حقه باز» را داشت؟ KOTOR… البته مطمئن نیستم که بخواهم بایوور فعلی یک KOTOR دیگر بسازد…
 
نقل‌قول:
آن‌ها تلاش کردند تا این‌کار را انجام دهند. طبق چیزی که من شنیدم، حتی بیشتر از یک بار؛ به نتیجه‌ای نرسید.

منتظر نظرات شما هستیم...