Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعات جدیدی به عرضه‌ی بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعات جدیدی به عرضه‌ی بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کنند

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  DeathStrandingNewCharacter-250x141.jpg]

دوباره شایعاتی در رابطه با تاریخ انتشار بازی Death Stranding پخش شده‌اند. این‌بار نیز سال ۲۰۱۹ مقصود نهایی این بازی قرار گرفته است.
بازی Death Stranding مدت زمان زیادی است که معرفی شده، با این حال هنوز هم تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است. هر از چند گاهی شاهد آن هستیم که اخبار و شایعاتی از گوشه و کنار صنعت بازی‌های ویدئویی منتشر می‌شود و اطلاع از انتشار این بازی در تاریخی مشخص می‌دهند ولی هیچ‌یک به عنوان منبع رسمی حساب نمی‌شوند.
شرکت سونی در روز اول سال میلادی ویدئویی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که در آن شاهد بازی Death Stranding نیز بودیم. این امر خود اولین جرقه‌های عرضه‌ی این بازی را در سال ۲۰۱۹ به وجود آورد. اکنون نیز وب‌سایت رسمی Best Buy Canada بازی Death Stranding را با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار برای پیش‌خرید قرار داده‌ است و برای عرضه‌ی آن تاریخ سه‌شنبه، ۱۰ دی سال ۹۸ مصادف با ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی را مشخص کرده است.
در چند روز اخیر نیز اخبار زیادی در رابطه با کارگردان این بازی یعنی آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) منتشر شده است. با توجه به اینکه نسبت به قبل اکنون شاهد فعالیت خبری بیشتر این کارگردان هستیم، می‌توان چنین برداشت کرد که او در حال بازاریابی برای عرضه‌ی جدیدترین ساخته‌اش است. او چندی پیش به سراغ استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) رفت و به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding توانست تمامی کارکنان این استودیو را شگفت‌زده کند. پس از آن نیز آقای سم لیک (Sam Lake) که جزو بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین ایده‌پردازان و کارگردانان این صنعت محسوب می‌شود، بیان کرده است که بازی Death Stranding محدودیت‌ها را کنار خواهد زد (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید).

بازی Death Stranding قرار است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود ولی هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است.







منتظر نظرات شما هستیم...