Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اکس‌باکس وان بیشترین آمار فروش دیجیتالی را در بین کنسول‌ها داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکس‌باکس وان بیشترین آمار فروش دیجیتالی را در بین کنسول‌ها داشته است

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  Xbox-One-X-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که کنسول اکس‌باکس وان در حیطه‌ی فروش بازی‌های دیجیتالی از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و بهترین آمار را از خود به جا گذشته است. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید.

در حقیقت کنسول اکس‌باکس وان نسبت به رقبای خود یعنی پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ از نظر بازی‌های انحصاری در نسل هشتم از کمبودهای زیادی رنج می‌برد. در این میان اما موردی نیز بود که اکس‌باکس بدون هیچ حرفی برترین عملکرد را از خود نشان داد. در حیطه‌ی فروش بازی‌های دیجیتالی هیچ‌یک از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ نتوانستند به آمار فروش اکس‌باکس وان نزدیک بشوند.

این موضوع دلیل واضحی نیز دارد. به صورت کلی شرکت نینتندو در حیطه‌ی فروش دیجیتالی از ابتدا ضعف داشت و هنوز هم اقدام مناسبی برای رفع این مشکل انجام نداده است. از طرفی دیگر قابلیت‌های Backward Compatibility و Game Pass راه را برای درخشش پلی‌استیشن ۴ بسته‌اند. با اینکه شاید بتوان ادعا کرد که عملکرد کلی اکس‌باکس وان در نسل هشتم ضعیف بود ولی این امر که از نظر فروش دیجیتالی این کنسول به خوبی ظاهر شده است، امیدبخش خوبی برای هواداران مایکروسافت و اکس‌باکس در نسل نهم خواهد بود. قطعا تمامی بازی‌بازان نیز امیدوار هستند تا اکس‌باکس در نسل نهم دوباره بتواند عملکردی مناسب از خود نشان دهد و شاهد رقابت تنگاتنگ سونی، مایکروسافت و نینتندو در این حیطه باشیم.


منتظر نظرات شما هستیم...