Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  days-250x167.jpg]

در طی نمایش زنده‌ای، سونی ویدئویی جدید از تازه‌ترین ساخته‌ی استودیوی بند (Bend) منتشر کرد که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. 

در اولین ویدئو شاهد آن هستیم که شخصیت اصلی به دنبال وسایل مختلفی برای تعمیر موتور مخصوص به خود است. همچنین در این تریلر با شیوه‌ی گشت و گذار در محیط نیز آشنا می‌شویم. در دومین ویدئو، شخصیت اصلی بازی با کاری به مراتب سخت‌تر روبرو است. او باید جمعیتی از زامبی‌ها را نابود کند تا از بازمانده‌ها در برابر آنان محافظت کند. در این ویدئو البته با دو شیوه‌ی مختلف ماموریت به پایان می‌رسد. در قسمت اول، بازی‌باز بدون هیچ مقدمه‌ای به دل دشمنان می‌زند و نهایتا مشاهده می‌کنیم که با سیل عظیمی از حریفان روبرو می‌شود. اما در قسمت دوم، او ابتدا برای مبارزه خود را آماده می‌کند؛ تله‌های مختلف کار می‌گذارد و برای مبارزه مقدمه‌چینی می‌کند. واضح است که در این قسمت کار بازی‌باز به مراتب راحت‌تر از قسمت اول است.

در قسمت زیر می‌توانید ویدئوهای منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

ویدئوی اول

ویدئوی دوم

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ شمسی مصادف با ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.


منتظر نظرات شما هستیم...