Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بایوور جزئیات بهبود سیستم ‌های مختلف بازی Anthem را منتشر کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بایوور جزئیات بهبود سیستم ‌های مختلف بازی Anthem را منتشر کرد

نویسنده: احسان دهشیری

[تصویر:  anthem-250x141.jpg]

همان‌طور که در جریان هستید، نزدیک به دو روز است که نسخه‌ی دموی VIP بازی Anthem در دسترس کاربران و طرفداران قرار گرفته است. بعد از یک سری مشکل در سرورهای این بازی محبوب و جذاب، به نظر می‌رسد که هم‌اکنون ایرادات بخش ورود به بازی حل شده باشند. با همه‌ی این گفته‌ها، امروز استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) جزئیات برخی از ارتقاهای این عنوان را منتشر کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

امروز تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem، آقای بن ایروینگ (Ben Irving)، اعلام کرد که ساختار این عنوان در نسخه‌ی دمو مقداری قدیمی به نظر می‌رسد و نیاز به برخی پیشرفت‌ها و بهبودسازی‌ها دارد. در همین حین، جزئیات برخی از تغییراتی که برروی نسخه‌ی اصلی انجام خواهد شد را در دسترس کاربران و بازی‌بازان قرار داد.

طبق اخبار و گزارشات منتشر شده، پیشرفت‌هایی در عملکرد موس و کیبورد در حین تجربه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem رخ خواهد داد. علاوه بر این، تغییراتی در برخی از عملکردهای بازی نیز انجام خواهد شد. آقای بن ایروینگ اعلام کرد که او و اعضای تیم برنامه‌نویسی بازی قصد دارند در میدان دید شخصیت بازی در حین مراحل تغییراتی را اعمال کنند. شایان ذکر است که دموی VIP بازی Anthem تا امروز قابل دسترس خواهد بود. اگر موفق نشدید تا این بازی را تجربه کنید، باید اعلام کنیم که نسخه‌ی دموی رایگان بازی از تاریخ جمعه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) تا یکشنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۳ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی نهایی بازی Anthem نیز در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بی‌شک تجربه‌ای بی‌نظیر از مبارزات سهمگین و درگیری‌های خیره‌کننده در انتظار کاربران و هواداران خواهد بود.

طی چند روز گذشته، یکی از اعضای تیم سازنده اعلام کرد که بازی‌بازان و کاربران در عنوان Anthem شاهد هیچ لوت باکسی نخواهند بود. بسیاری از هواداران از این موضوع تعجب کردند. برای مطالعه‌ی بیشتر حول موضوع ذکر شده، از این صفحه‌ی وب‌سایت دیدن کنید. همان‌طور که در جریان هستید، استودیوی بایوور چند روز پیش اعلام کرد که ساخت و توسعه‌‌ی بازی Anthem، قبل از عرضه‌ی Destiny 2 آغاز شده است. پس می‌توان انتظار عنوانی بی‌نظیر و مهیج را از سوی این استودیوی بازی‌سازی قدرتمند داشت و باید دید که تیم سازنده، چه تصمیماتی را برای روند بازی Anthem خواهد گرفت تا هر چه قدر که امکان دارد، عنوانی بی‌نقص‌تر را در دسترس کاربران قرار دهد. شما می‌توانید این گفته‌ی استودیوی بایوور را با جزئیات بیشتر از طریق این لینک مشاهده کنید.

همان‌طور که گفته شد، ساختار نسخه‌ی دموی بازی Anthem مقداری قدیمی است و استودیوی بایوور قصد دارد تغییراتی را در نسخه‌ی اصلی بازی اعمال کند که در حال حاضر برروی نسخه‌ی آزمایشی وجود ندارند. برای دریافت جزئیات اعلام شده با ما در ادامه همراه باشید.
  • میزان سرعت تغییر جهت موس در هنگام نشانه‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد

  • برخی از مشکلاتی که سیستم نشانه‌گیری را مختل می‌کرد برطرف شده است

  • رفع ایرادات بخش چت بازی
قسمت پرواز (تغییراتی در این بخش به منظور کنترل راحت‌تر شخصیت بازی در هنگام پرواز رخ داده است)
  • قسمتی از پرواز که به موس مربوط می‌شود نیز بهبود پیدا کرده است

  • حساسیت مورد نیاز برای پرواز مشخص شد

  • قسمتی برای تمرین و یادگیری پرواز در بازی تعبیه شده تا بازی‌بازان به صورت صحیح‌تر و بهتر در بازی عمل کنند

  • بسیاری از ایرادات کیبورد بازی با توجه به پیام‌های کاربران رفع گردید
قسمت شنا
  • بی‌شک مشکلاتی در این بخش دیده شده است. به همین دلیل، تغییراتی در آخرین نسخه‌ی بازی اعمال خواهد شد تا ایرادات موجود برطرف شود

  • برخی از کلیدهای کیبورد برای آزادسازی شما در مکان‌هایی که گیر کرده‌اید در نظر گرفته خواهد شد. البته این یک راه حل واقعی نیست اما برای بعضی از بازی‌بازان مفید بوده است
منوی بازی
  • انتخاب مستقیم آیتم‌ها تنها با یک کلیک

  • امکان تغییر صفحه با ترکیب کلیدهای کیبورد (اگرچه از طریق موس امکان‌پذیر است اما بی‌شک این کار با کیبورد راحت‌تر صورت می‌گیرد)

  • نگه داشتن کلید‌های کیبورد برای فعال‌سازی آیتم‌های درون بازی
عملکرد بازی
  • تغییرات زیادی در بخش‌های مختف بازی انجام خواهد شد تا عملکرد بازی تا جایی که ممکن است بهتر و بی‌نقص‌تر شود
در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، در این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه‌ی پیش نمایش گیمفا با عنوان «بقا یعنی همه چیز | پیش نمایش بازی Anthem» به قلم مصطفی زاهدی بپردازید.



منتظر نظراتتان هستیم...