Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوجیما: تکمیل و عرضه‌ی Death Stranding مدتی به طول خواهد انجامید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کوجیما: تکمیل و عرضه‌ی Death Stranding مدتی به طول خواهد انجامید

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  death-stranding-1-1-Custom-250x141.jpg]

Death Stranding یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ است که علی رغم این موضوع، به غیر از شرکت سونی و استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، کسی از تاریخ احتمالی انتشار آن خبر ندارد. گرچه مدتی است که شایعات بسیاری مبنی بر انتشار Death Stranding در سال ۲۰۱۹ به گوش می‌رسد.

برخی از کسانی که در ساخت Death Stranding نقش دارند، در پیام‌های مختلفی به عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده‌اند که از جمله این افراد می‌توان به تروی بیکر (Troy Baker) و حتی هیدئو کوجیما اشاره کرد. با این حال، با توجه به گفته‌های جدید کوجیما، به نظر می‌رسد که عرضه‌ی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ بسیار بعید به نظر می‌رسد.

اخیرا هیدئو کوجیما در صفحه رسمی توییتر خود تصویری از جدیدترین فیلم مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) که نقشی بزرگ در بازی Death Stranding ایفا می‌کند، منتشر کرده است. با انتشار این تصویر، جو پنا (Joe Penna)، کارگردان این فیلم، نسبت به آن واکنش نشان داد و از کوجیما پرسیده است که آیا این بدان معناست که بالاخره می‌توانیم Death Stranding را تجربه کنیم یا نه. در جواب به این توییت کوجیما اعلام کرد که تکمیل و عرضه‌ی این بازی “مدتی به طول خواهد انجامید” و پیشنهاد می‎‌دهد که در حال حاضر باید از تماشای فیلم Arctic لذت ببریم.

با توجه به این موضوع، احتمال عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۹ بسیار بعید به نظر می‌رسد و کوجیما به زمان بیشتری برای تکمیل آن نیاز دارد.



منتظر نظرات شما هستیم...