Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin’s Creed Odyssey نامزد جشنواره‌ی GLAAD Media Awards شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Assassin’s Creed Odyssey نامزد جشنواره‌ی GLAAD Media Awards شد

نویسنده: مهرداد میرشاهی

[تصویر:  assassins-creed-odyssey-1-250x141.jpg]

فصل جوایز مدتی است که آغاز شده و این روزها هر جنبه از هنر و سرگرمی مورد بررسی قرار گرفته و شاهد برگزاری جشنواره‌های متنوعی در حوزه‌های مختلفی هستیم. رویداد The Game Awards چند ماه پیش برگزار شد و این اواخر به واسطه‌ی معرفی نامزدهای اسکار، دورِ فیلمبازان است. با این حال، هنوز به پایان این فصل نرسیده‌ایم چراکه جشنواره‌ی GLAAD Media Awards نیز نزدیک است.

مراسم GLAAD Media Awards که امسال سالگرد ۳۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، از بهترین اجرای نقش‌ها و خط‌های داستانی درون فیلم‌ها، کمیک‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، مستندها و انواع و اقسام دیگر رسانه‌ها تقدیر می‌کند. ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی، گردانندگان این مراسم در خبری اعلام کردند که احتمالاً در جدیدترین دوره‌ی این رویداد، برای نخستین بار شاهد دسته‌بندی بهترین بازی‌های ویدئویی نیز باشیم.

اخیراً، فهرست رسمی نامزدهای بخش بازی‌های ویدئویی مراسم GLAAD Media Awards برروی وب‌سایت رسمی این جشنواره مشخص شده است که شامل عناوین مطرحی می‌شود. این دسته‌بندی شامل پنج بازی‌ می‌شود که حاوی عناوین AAA و بازی‌های موبایل است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey، عنوان تحسین شده‌ی یوبی‌سافت (Ubisoft)، مطرح‌ترین بازی‌ای است که در این فهرست حضور دارد. The Elder Scrolls Online: Summerset نیز به عنوان نماینده‌ی بتسدا (Bethesda) در این مراسم حضور خواهد داشت. بازی The Sims Mobile ساخته‌ی الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، در کنار عناوینی Guild Wars 2: Path of Fire و Pillars of Eternity II: Deadfire دیگر نامزدهای این بخش را تشکیل می‌دهند. نامزدهای این مراسم به این شرح است:

بهترین بازی ویدئویی
  • Assassin’s Creed: Odyssey

  • The Elder Scrolls Online: Summerset

  • Guild Wars 2: Path of Fire

  • Pillars of Eternity II: Deadfire

  • The Sims Mobile
نخستین برنده‌ی دسته‌بندی بهترین بازی ویدئویی سال در مراسم GLAAD Media Awards در تاریخ پنج شنبه ۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) مشخص خواهد شد. این مراسم در سالن بورلی هیلتون واقع در بورلی هیلزِ کالیفرنیا برگزار خواهد شد.


منتظر نظرات شما هستیم???