Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ۹۴ میلیون نسخه پلی‌استیشن ۴ به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
۹۴ میلیون نسخه پلی‌استیشن ۴ به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  3123356-ps41-250x141.jpg]

سونی و پلی‌استیشن ۴ سالی شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشتند. اکنون سونی گزارش مالی سال مالی و البته پیش‌بینی خود را برای یک‌چهارم ابتدایی سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است. در این میان باید ذکر کنیم که سونی تاکنون موفق به ارسال ۹۴ میلیون نسخه پلی‌استیشن ۴ به فروشگاه‌های سراسر جهان شده است.
پلی‌استیشن ۴ تا کنون فروش خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده است. باید اقرار کرد که حضور بازی‌هایی همچون Spider-Man و God of War در سال ۲۰۱۸، تاثیر بسزایی در میزان فروش این کنسول داشته‌اند. سونی در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده است که حدود ۸٫۱ میلیون پلی‌استیشن ۴ به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. این امر، مجموع تعداد نسخه‌‌های ارسالی این کنسول به فروشگاه‌ها را به عدد ۹۴٫۱ میلیون می‌رساند که از این تعداد حدود ۹۱٫۶ میلیون نسخه به فروش رسیده است. سونی قصد دارد که تا اخر سالی مالی حدود ۱۷٫۵ میلیون نسخه پلی‌استشن ۴ به فروشگاه‌ها ارسال کند که اصلا دور از انتظار نیست.

البته قابل ذکر است که به دلیل نزدیک شدن به اواخر عمر نسل هشتم و کنسول‌ پلی‌استیشن ۴، سرعت فروش این کنسول رو به کاهش است و در آینده شاهد فروش کم‌تر آن در بازار خواهیم بود.



منتظر نظرات شما هستیم...