Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: زره‌ها در بازی Mortal Kombat 11 هیچ تاثیری در روند مبارزات ندارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زره‌ها در بازی Mortal Kombat 11 هیچ تاثیری در روند مبارزات ندارند

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  19-Mortal-Kombat-Geras-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که زره شما در بازی Mortal Kombat 11 برخلاف عنوان Injustice 2 کاملا ظاهری خواهد بود و هیچ تاثیری بر روند مبارزات نخواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید. 
اگر موفق به تجربه‌ی بازی Injustice 2 شده‌اید، حتما از تاثیر زره‌های مختلف بر روند مبارزه مطلع هستید. همین امر در هنگام معرفی بازی Mortal Kombat 11 زنگ خطری را در ذهن بازی‌بازان به صدا در آورد. تاثیر زره بر روند مبارزات در حدی بود که کاملا می‌توانست ورق را برگرداند و پیروز میدان را مشخص کند. به همین دلیل در پی سوالات زیادی که بازی‌بازان از سازندگان بازی Mortal Kombat 11 پرسیدند، اکنون مطلع شده‌ایم که زره‌های بازی کاملا حالتی ظاهری دارند و هیچ تاثیری در روند مبارزات نمی‌گذارند.
نقل‌قول:
یکی از تفاوت‌های بازی Mortal Kombat 11 با عنوان Injustice 2 آن است که زره‌های شما کاملا نقشی ظاهری دارند و تغییری در قدرت شخصیت شما نمی‌دهند. با این که شما می‌توانید شخصیت خود را به واسطه‌ی مواردی قوی‌تر کنید، ولی این امر توسط لباس‌های مختلف امکان‌پذیر نیست. با این حال ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که شخصیت‌ خود را به هر صورتی که علاقه دارید بسازید.
برای مثال شما می‌توانید برای شخصیت اسکارلت (Skarlet) کاری کنید که میزان سلامتی بیشتری از خون بدست آورد. ولی هیچ‌یک از این شخصی‌سازی ها و افزایش قدرت‌ها، بالانس و تعادل بازی را از بین نمی‌برد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی مصادف با ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در صورت علاقه می‌توانید مقاله‌ی شیر، شیر است گرچه پیر بود | ۵ شخصیت فراموش‌شده‌ای که می‌خواهیم در Mortal Kombat 11 ببینیم را نیز مطالعه کنید.