Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تخفیفات شرکت یوبی‌سافت به مناسبت سال نو چینی آغاز شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تخفیفات شرکت یوبی‌سافت به مناسبت سال نو چینی آغاز شد

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  ubisoft-ds1-670x373-constrain-ds1-670x37...50x139.jpg]

با آغاز سال نو چینی، شرکت‌های بسیاری از این فرصت برای تخفیف و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. حال این‌بار نوبت به شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft) رسیده است تا از طریق نرم‌‎افزار یوپلی (uPlay)، تخفیفات فوق‌العاده‌ای را در دسترس بازی‌بازان قرار دهد. در لیست شرکت یوبی‌سافت شاهد بازی‌های مختلفی هستیم که تخفیفات بسیاری را دریافت کرده‌اند به‌طوری که برخی از بازی‌ها با ۹۰ درصد تخفیف قابل خریداری هستند. علاوه بر این شما می‌توانید به صورت رایگان نسبت به دریافت بازی Assassin’s Creed Chronicles: China اقدام کنید.

برای دریافت رایگان Assassin’s Creed Chronicles: China، می‌توانید با رفتن به نرم‌‎‌افزار یو‌پلی و انتخاب گزینه‌ی “خرید”، به صورت رایگان آن را دریافت کنید. قیمت این بازی ۸٫۵۹ یورو است.

علاوه بر این، بیش از ۲۵۰ بازی و بسته‌ی الحاقی شامل تخفیفاتی شده‌اند که در قسمت زیر می‌توانید به مشاهده برخی از مهم‌ترین‌ ‌بازی‌های این لیست بپردازید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه یوبی‌سافت، نسبت به مشاهده لیست کامل تخفیفات سال نو چینی اقدام کنید.
  • Far Cry 5: تخفیف ۶۶ درصدی

  • Tom Clancy’s The Division Gold Edition: تخفیف ۹۰ درصدی

  • Assassin’s Creed Odyssey: تخفیف ۵۰ درصدی

  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege: تخفیف ۶۶ درصدی

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands: تخفیف ۶۵ درصدی
تخفیفات سال نو چینی شرکت یوبی‌سافت تا تاریخ دوشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) ادامه خواهند داشت. لازم به ذکر است که میزان تخفیف برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی متفاوت است.