Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بیش از ۴۰۰ نفر در حال کار برروی بازی Cyberpunk 2077 هستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بیش از ۴۰۰ نفر در حال کار برروی بازی Cyberpunk 2077 هستند

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  7-WCCFcyberpunk20771-250x145.jpg]

اگرچه استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) نسبت به اعلام تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 بی‌میل است اما با این حال تیم سازنده سعی دارد تا با انتشار خبرهای مختلف، اشتیاق طرفداران برای تجربه‌ی این بازی را در بالاترین سطح خود نگه دارد. چندی پیش بود که سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که روند ساخت Cyberpunk 2077 پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Blood and Wine سرعت بیشتری به خود گرفته و استودیو تمام تمرکز خود را برروی آن قرار داده‌ است.

همچنین چندی پیش خبری مبنی بر پیوستن کارگردان Cyberpunk 2077 به شرکت بلیزارد(Blizzard) منتشر شد. این خبر باعث به وجود آمدن برخی نگرانی‌ها مبنی بر تاثیر این جدایی برروی روند توسعه‌ی Cyberpunk 2077 شد. با این حال بنابر گفته‌ی وب‌سایت لهستانی Stockwatch، این جدایی تاثیری برروی تلاش سی‌دی پراجکت رد برای ساخت بازی نداشته است. همچنین بنابر گفته‌ی استودیو، هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ نفر در حال کار برروی Cyberpunk 2077 هستند.

نقل‌قول:
جدایی او هیچ تاثیری برروی سرعت توسعه‌ی جدیدترین بازی ما نخواهد داشت. تیمی که در حال حاضر در حال کار برروی Cyberpunk 2077 هستند، بیش از ۴۰۰ نفر‌اند.

با توجه به وجود تیمی بزرگ برای ساخت Cyberpunk 2077، امیداوریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار باشیم. انتظار می‌رود که این بازی برای کنسول‌های نسل حاضر و همچنین پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر شود.