Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازیگران Red Dead Redemption 2 از صحنه‌ی مورد علاقه‌ی خود در بازی می‌گویند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازیگران Red Dead Redemption 2 از صحنه‌ی مورد علاقه‌ی خود در بازی می‌گویند

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  read-dead-redemption-2-1-768x432-250x141.jpg]

بازی Red Dead Redemption 2 جدیدترین ساخته‌‌ی شرکت راک‌ستار (Rockstar) است که در آن شاهد لحظات فراموش نشدنی و دیالوگ‌های به یاد ماندی بسیاری بودیم. برای هر یک از بازی‌بازان این لحظات متفاوت خواهند بود. البته عبارات و جملاتی در بازی وجود دارند که هر بازی‌باز با شنیدن آن، لحظات تلخ و شیرین بازی را به یاد خواهد آورد. از جمله معروف‌ترین‌ عبارت‌ها و جملات بازی می‌توان به “Boah” اشاره کرد که مطمئنا بسیاری به شنیدن آن به یاد آرتور مورگان و لهجه‌ی زیبای او خواهند افتاد. البته ممکن جمله‌ی “I have a plan” شخصیت داچ نیز باعث خشم برخی دیگر از بازی‌بازان شود.

به تازگی و در جریان مصاحبه‌ای با وب‌سایت ShackNews، برخی از بازیگران Red Dead Redemption 2 از جمله راجر کلارک (در نقش آرتور مورگان)، الکس مکنا (در نقش سیدی ادلر)، راب ویتهوف (در نقش جان مارستون)، پیتر بلام‌کوئست (در نقش مایکا بل) و بنجامین بایرون دیویس (در نقش داچ وندر لند) به صحبت در مورد صحنه‌ی مورد علاقه‌ی خود در بازی پرداختند.

توجه: متن زیر حاوی اسپویل از قسمت‌هایی از بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 است.

راب ویتهوف (در نقش جان مارستون): من فکر می‌کنم دیالوگی که برای من از همه خاطره‌انگیز‌تر است، لحظه‌ی “تشکر” و “خداحافظی” با آرتور باشد. البته با توجه به نحوه به پایان رساندن بازی توسط بازی‌بازان، من دقیق نمی‌دانم که آن دیالوگ کدام خواهد بود. این‌جا جایی بود که من چند بار مجبور شدم تا از کارگردان تیم بپرسم که “جان تا چه اندازه در این صحنه احساساتی شده است؟” فکر کنم چند بار اولی که از کارگردان پرسیدم، او کاملا منظور من را متوجه نشد بنابراین به او گفتم که “آیا لازم است که در این صحنه گریه کنم؟” البته جان مارستون گریه نمی‌کند. اما برای من، این صحنه ترکیبی از داستان بود. من با دانستن داستان، بسیار تحت تاثیر آن صحنه قرار گرفتم و اینکه ۵ یا ۶ سال بود که با راجر و بقیه اعضای تیم کار کرده بودم و بالاخره حقیقت را فهمیده بودم (اشاره به داستان نسخه اول). به عنوان یک انسان، گریه نکردن در آن صحنه برای من سخت بود. آن لحظه‌ی واقعا بزرگی بود. من تمام تلاش خود را کردم تا از بروز احساساتم جلوگیری کنم. این چیزی است که هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد.

بنجامین بایرون دیویس (در نقش داچ وندر لند): اگر صحبت در مورد یک دیالوگ به‌خصوص است باید بگویم که من دیالوگی را به عنوان لحظه‌ی به یاد ماندنی خود انتخاب نکرده‌ام. صحنه‌ای وجود داشت که من مدت زمان بسیار طولانی را برای ضبط آن صبر کرده بودم و آن صحنه مربوط به رویارویی نهایی با شخصیت برانتی (Bronte)، رئیس گروه ایتالیایی در سنت دنیس (Saint Denis) است. یک سال قبل از ضبط این صحنه، من اطلاعات مربوط به آن را دریافت کرده بودم. بنابراین بسیار برای رسیدن این صحنه و ضبط آن برروی قایق لحظه شماری می‌کردم. زمانی که با کارگردانی و موسیقی فوق‌العاده این صحنه ضبط شد، من به آن نگاه می‌کنم و برای من آن لحظه‌ای نمادین و هیجان‌ا‌نگیز است. انتخاب صحنه‌ای به‌خصوص در این بازی به مانند تصمیم سوفی (Sophie’s Choice) بسیار دشوار است. همه‌ی آن‌ها به مانند فرزندان ما هستند.

راجر کلارک (در نقش آرتور مورگان): من یکی از دیالوگ‌هایی که در اول بازی به جان می‌گویم را دوست دارم و به نوعی اینت دیالوگ به یکی از موضوعات اصلی بازی اشاره دارد و آن مردن در غرب وحشی است. من فکر می‌کنم یکی از جذاب‌ترین چیزها در مورد بازی این است که در خود گروه، عده‌ای می‌دانند که به‌زودی کشت و کشتارهایی صورت می‌گیرد و عده‌ای دیگر از آن بی‌خبر هستند که این خود باعث به وجود آمدن مناقشات بسیاری می‌شود. من فکر می‌کنم که آرتور در یک دیالوگ به جان می‌گوید “گوش کن، من می‌خوام بهت بگم که ما آخرین نفراتی هستیم که داریم به این روش زندگی می‌کنیم و فکر می‌کنم که این سبک زندگی خیلی طول نکشه.” آرتور به نوعی می‌داند که پایان کار نزدیک است اما افراد دیگری هستند که از این موضوع بی‌خبراند. برای من این کلیدی‌ترین صحنه‌ی بازی است.

پیتر بلام‌کوئست (در نقش مایکا بل): من مطمئن نیستم که دیالوگ به‌خصوصی داشته باشم یا نه. من می‌دانم که صحنه‌های بسیاری را با آرتور گذراندم و همیشه برای من بسیار لذت بخش بود که با بازیگری با استعداد هم‌چون راجر در یک صحنه حضور داشته باشم. من می‌دانستم که می‌توانم به توانایی بازیگری او اعتماد کنم. بنابراین انتخاب صحنه‌ای به‌خصوص بسیار دشوار است. البته برخی از آخرین سکانس‌های من و آرتور بسیار پرتنش بودند، بنابراین آن‌ها صحنه‌های لذت بخشی برای من هستند.

الکس مکنا (در نقش سیدی ادلر): فکر می‌کنم که انتخاب‌های بسیاری وجود داشته باشد. اتفاقات بسیاری در چپتر ۶ وجود دارد که من به آن‌ها علاقه دارم اما صحنه‌ی مورد علاقه‌ی من زمانی است که آرتور به سیدی می‌گوید ” تو و من بیشتر شبیه روح هستیم تا انسان” مطمئن نیستم چرا اما این صحنه مرا تحت تاثیر خود قرار دارد. انتخاب‌های بسیاری وجود دارد اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، این صحنه خواهد بود چرا که این دیالوگی است که بارها می‌شنوم.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. می‌توانید با مشاهده هایلایت اختصاصی گیمفا به ویژگی‌های کلیدی بازی پی‌ ببرید. همچنین می‌توانید به مطالعه نقد و بررسی گیمفا با عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 پرداخته و یا به مشاهده نقد ویدئویی بپردازید. در پایان می‌توانید با مشاهده تحلیل فنی به بررسی عملکرد Red Dead Redemption 2 برروی پلتفرم‌های مختلف بپردازید.

نظر شما چیست؟ محبوب‌ترین سکانس و یا دیالوگ مورد علاقه شما در Red Dead Redemption 2 کدام است؟