Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: انتشار نسخه‌های جدید عناوین Plants vs. Zombies و Need for Speed در سال ۲۰۱۹
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انتشار نسخه‌های جدید عناوین Plants vs. Zombies و Need for Speed در سال ۲۰۱۹

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  Need-for-Speed-Payback-250x141.jpg]

همان‌طور که می‌دانید، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به تازگی گزارش مالی سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده است. با این‌که عملکرد ضعیف این شرکت منجر به سقوط سهام آن شد اما این گزارش اطلاعات دیگری را نیز در اختیار ما گذاشت.

ما می‌دانیم که نسخه‌ی جدیدی از Titanfall در سال جاری عرضه خواهد شد. همچنین الکترونیک آرتس انتظار دارد سه تا شش میلیون نسخه از بازی Anthem تا پایان ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ (۳۱ مارس) به فروش برساند. علاوه بر این، عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order استودیوی ریسپاون (Respawn) نیز در پائیز سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.
اما ظاهراً این شرکت عناوین بیشتری را برای عرضه در ماه پائیز در نظر گرفته است. طبق جدیدترین اطلاعات بدست آمده، الکترونیک آرتز قصد دارد تا نسخه‌ی جدید سری‌های Need for Speed و Plants vs. Zombies را در این ماه عرضه کند. براساس بیانیه‌ی این شرکت، عناوین مذکور و همچنین بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در باز‌ه‌ی سه ماه سوم سال مالی ۲۰۲۰ (از ۹ مهر تا ۱۰ دی ۱۳۹۸) منتشر خواهند شد.
همچنین این ناشر تائید کرد که از هر دو بازی Apex Legends و Anthem پشتیبانی خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید، ریسپاون قول داده است تا محتویات جدیدی نظیر بتل پس را برای Apex Legend آماده کند. بایوور (BioWare) نیز هم‌اکنون در حال تولید محتوای پس از عرضه است.

با توجه به تاریخ انتشار بازی‌های Need for Speed و Plants vs. Zombies، احتمالاً در رویداد E3 2019 شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود.