Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار به‌روزرسان ۳/۶/۰ بازی Path of Exile اعلام شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار به‌روزرسان ۳/۶/۰ بازی Path of Exile اعلام شد

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  7-3-Path-of-Exile_02-250x141.jpg]

کسانی که این هفته منتظر انتشار اطلاعات جدید از به‌روزرسانی بزرگ بعدی Path of Exile بودند، باید کمی بیشتر صبر کنند. استودیوی گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) با انتشار توئیت جدیدی تائید کرد که معرفی به‌روزرسان ۳/۶/۰ در تاریخ سه شنبه ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) انجام خواهد شد.


علاوه بر این، کاربران رایانه‌های شخصی در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند (۸ مارس) و بازی‌بازان کنسول اکس‌باکس وان نیز کمی‌ دیرتر و در تاریخ دوشنبه ۲۰ اسفند (۱۱ مارس) به محتویات جدید دسترسی پیدا خواهند کرد.


همان‌طور که می‌دانید، در ابتدا قرار بود تا نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Path of Exile در ماه دسامبر ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود. اما به دلیل بهبود کیفیت این نسخه، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند انتشار بازی را تا فوریه‌ی ۲۰۱۹ میلادی عقب بیاندازند. حال براساس توئیت اخیر گرایندینگ گیر گیمز، «انتظار می‌رود» که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ در اواسط ماه مارس در دسترس قرار گیرد؛ پس هنوز هم با یک تاریخ قطعی طرف نیستیم. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه به همراه به‌روزرسان ۳/۶/۰ منتشر خواهد شد یا خیر.


توسعه دهندگان مدتی پیش برنامه‌ی خود را برای عرضه‌ی محتویات جدید به اشتراک گذاشتند. طبق این برنامه، به‌روزرسان ۳/۷/۰ در ماه ژوئن، به‌روزرسان ۳/۸/۰ در سپتامبر و آخرین به‌روزرسان سال جاری در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. هر کدام از به‌روزرسانی‌ها، لیگ‌ها به همراه توانایی‌های جدید و برخی بهبود‌ها را به بازی اضافه می‌کنند. در نهایت باید بگوئیم که به‌روزرسانی عظیم ۴/۰/۰ برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است؛ اما احتمال دارد که در نیمه‌ی دوم سال منتشر شود.


شما می‌توانید توئیت گرایندیگ گیر گیمز را در ادامه مشاهده کنید.


نقل‌قول:
تاریخ‌هایی که قبلاً اعلام کردیم، تقریبی بودند. اما حالا آن‌قدر نزدیک شده‌ایم که تاریخ دقیق را مشخص کنیم.

  • معرفی در تاریخ ۱۹ فوریه
  • انتشار برروی رایانه‌های شخصی در تاریخ ۸ مارس
  • انتشار برروی اکس‌باکس وان در تاریخ ۱۱ مارس
  • برای انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴، انتظار داریم اواسط مارس این اتفاق رخ دهد.


بازی رایگان Path of Exile هم‌اکنون برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.