Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدت زمان تقریبی اتمام بازی The Outer Worlds مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدت زمان تقریبی اتمام بازی The Outer Worlds مشخص شد

نویسنده: مهرداد میرشاهی

[تصویر:  43-the-outer-worlds-image-2-768x432-250x141.jpg]

بازی The Outer Worlds، ساخته‌ی تیراندازی اول شخص و نقش‌آفرینی استودیوی ابسیدیان اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، یکی از بازی‌های بزرگ امسال خواهد بود اما اینطور که پیداست، اتمام آن بیشتر از چندین ساعت طول نخواهد کشید. به تازگی، لئونارد بویارسکو (Leonard Boyarsku)، کارگردان بازی The Outer Worlds در گفتگویی با مجله‌ی گیم اینفورمر تائید کرد که اندازه‌ی این بازی تقریباً برابر با عنوان  Star Wars: Knights of the Old Republic 2 یا «کمی بیشتر از آن» خواهد بود. به طور کلی، بر اساس گفته‌های بویارسکو و تیم کین (Tim Cain)، دیگر کارگردانِ این بازی، برای تکمیل بازی The Outer Worlds به ۱۵ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز است.

کین تاکید کرد که بازی The Outer Worlds عنوانِ جهانِ باز و گسترده‌ای نخواهد بود که بازی‌‌بازان بتوانند ساعت‌ها در آن به کاوش بپردازند. «مردم فکر می‌کنند که صدها ساعت گیم‌پلی [را شاهد خواهند بود]… ولی نه [اینطور نیست]». در عوض، مدت زمان تکمیل بازی بیشتر به نحوه‌ی بازی کردن شما بستگی دارد. بر اساس اظهارات کین، بازی‌بازانی که به مخفی‌کاری علاقه دارند، زمان بیشتری برای اتمام این بازی نسبت به افرادی که درگیری مستقیم را ترجیح می‌دهند، نیاز دارند.

بویارسکی ابراز داشت که اگرچه تمرکز زیادی برروی «واکنش‌پذیری و قابلیت تکرار بازی» شده است، اما به طور کلی، The Outer Worlds عنوانی نسبتاً کوتاه است. وی در این خصوص گفت:

نقل‌قول:
ما تصمیم گرفتیم تا تمام تلاش خود را معطوف به واکنش‌پذیری و قابلیت تکرار کنیم – زیرا با توجه به اندازه [استودیوی ما] و بودجه‌ی ما، ناگزیر به ساخت بازی‌هایی کوچکتر و با کنترل بهتر هستیم تا اینکه یک بازی سندباکس (Sandbox) و جهان باز که در آن می‌توانید هر کجا خواستید بروید، بسازیم.

استودیوی ابسیدیان ایمان دارد که بازی The Outer Worlds عنوانی خواهد بود که طرفداران این شرکت، از آن خوششان خواهد آمد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مشخص شده است که همراهان شما در بالاترین درجه‌ی سختی برای همیشه می‌میرند. همچنین گفته شده استکه The Outer Worlds حاوی روابط عاطفی نخواهد بود؛ از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی موردانتظار The Outer Worlds قرار است تا پایان سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد. این بازی قرار است تا با قیمت ۶۰ دلار به صورت فیزیکی برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد. عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان تنها به صورت دیجیتالی صورت خواهد گرفت.