Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سایت Gamizophrenia استخدام می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
باسلام و عرض خسته نباشید به همه دوستان و اعضای خوب انجمن گیمفا
سایت Gamizophrenia.com یه مدتی هست که فعالیتش رو به طور تخصصی روی صنعت بازی‌های ویدیویی شروع کرده اما رویکردی کاملا متفاوت با سایت‌های داخلی داره.

اول و مهم‌تر از همه اینکه، این سایت قراره بین‌المللی باشه و به همین دلیل هم تمام فعالیت‌هاش به زبان انگلیسی صورت می‌گیره. برای همین هم ما به دنبال کسانی هستیم که به زبان انگلیسی و نگارش این زبان در حد روزنامه‌نگاری مسلط باشن و بتونن برای ما محتویات دقیق، به‌روز و مهم‌تر از همه باکیفیتی تولید کنن.

با توجه به اینکه ما در حال حاضر داریم گام‌های اول رو برمی‌داریم، در هر بخشی از جمله نگارش اخبار و مقالات مربوط به گیم استخدام می‌کنیم. توجه داشته باشید که استخدام ما به‌صورت دورکاری بوده و همراه با پرداخت حقوق هستش. با توجه به اینکه کیفیت کاری که ما از شما دوستان می‌طلبیم بالا هستش، سعی کردیم پرداختی بالا و مناسبی رو هم در نظر بگیریم و به همین دلیل در حال حاضر برای هر کلمه مبلغ 18 تومان رو در نظر گرفتیم که انشاالله اگر کار سایت بگیره و تبلیغات خوبی دریافت کنیم، این مبلغ در آینده می‌تونه افزایش هم پیدا کنه.

در نهایت، برای استخدام در Gamizophrenia هیچ محدودیتی به جز تسلط کامل بر زبان انگلیسی و نگارش اون وجود نداره و شما عزیزان برای ورود به تیم تحریریه می‌تونید نمونه‌کار خودتون رو با شرایط زیر ارسال کنید:

- نمونه‌کار شما بایستی بین 300 الی 1000 کلمه و متن آن حتما در ارتباط با بازی‌های ویدیویی باشد.
- از کپی کردن متن از روی سایت‌های مختلف شدیدا خودداری کنید، چرا که این مسئله به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.
- رعایت نکات و ریزه‌کاری‌های نگارشی قطعا تاثیر بسزایی در برتری نمونه‌کار شما بر دیگر نمونه‌کارها خواهد داشت.
- نام و نام خانوادگی و سن خود را حتما در نمونه کار خود قید کنید.
- اگر سابقه کار در رسانه‌های دیگری را هم دارید، آدرس سایت را در نمونه‌کار خود قید کرده و لینک یک مورد از پست‌های خود را نیز قرار دهید.
 
نمونه‌کار و اطلاعات خواسته شده را حتما در قالب یک فایل Word برای ایمیل kingwolfk36@gmail.com ارسال کنید.