Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Arma 3 برای چهار روز رایگان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Arma 3 برای چهار روز رایگان است

نویسنده: مهیار امیدی

[تصویر:  arma3_dlc_helicopters_screenshot_04-250x156.jpg]

چندی پیش اعلام شد که بازی پرطرفدار Arma 3 برای چهار روز به طور رایگان در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

بازی Arma 3 در ابتدا در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو بازی‌سازی بوهمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) منتشر شد و با توجه به موفقیت و محبوبیت نسخه‌های قبلی بازی، کاربران از این عنوان نیز انتظارات زیادی داشتند. در جریان همین موضوع، Arma 3 توانست بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان و کاربران دریافت کند و به یکی از موفق‌ترین بازی‌های چندنفره تبدیل شود. همان‌طور که اطلاع دارید، گیم‌پلی عنوان Arma 3 به شدت واقع گرایانه طراحی شده و به همین علت، یک سختی لذت بخش خاصی در آن وجود دارد. از زمان انتشار آن تا به حال، سازندگان آن محتویات و به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای آن عرضه کرده‌اند و به همین علت، این بازی تا کنون به تکامل بسیار خوبی رسیده است. بازی از یک بخش داستانی مختصر نیز برخوردار است که می‌توانید از آن به عنوان یک بخش تمرینی برای حالت چندنفره‌ی بازی، استفاده کنید.

حال به تازگی، اعلام شده که بازی Arma 3 برای چهار روز رایگان است و کاربران رایانه‌های شخصی، می‌توانند همین حالا این اثر موفق و پرطرفدار را به طور رایگان به لیست بازی‌های خود اضافه کنند. همچنین تخفیف‌های بسیار خوبی بازی این اثر در دسترس قرار گرفته و به نظر می‌رسد که اکنون، بهترین زمان برای تجربه‌ی Arma 3 است. زیرا می‌توانید بعد از تجربه‌ی رایگان آن، از تخفیف عالی بازی بهره مند شوید. این اثر به همراه تمامی بسته‌های الحاقی خود که گسترده‌ترین آن Arma Apex خواهد بود، از ۲۰ تا ۶۶ درصد تخفیف خورده‌اند. در صورتی که نسخه‌ی رایگان بازی را دریافت کنید و بعد از تجربه‌ی آن، قصد خریداری نسخه‌ی کامل را داشته باشید، تمامی پیشرفت‌ها، امتیازات و دستاوردهای شما به نسخه‌ی کامل منتقل خواهند شد. نکته قابل توجه دیگر این است که بازی مذکور، از قابلیت Steam Workshop نیز پشتیبانی می‌کند و به همین علت، می‌توانید مادها و محتویات متفاوت مختلفی را که توسط کاربران طراحی شده‌اند، دریافت کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید مادهای مختلف را طراحی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. در حال حاضر ۵۵ هزار نوع محتوا توسط کاربران ساخته و منتشر شده است.

بازی Arma 3 همین حالا به طور رایگان در دسترس است و این فرصت ویژه، تا تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۸ فوریه ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. در نهایت مطلب نقد و بررسی اختصاصی بازی تحت عنوان روزی روزگاری: یکی برای همه، همه برای همه | نقد و بررسی بازی Arma 3 به قلم محمدحسین باجلان، قابل مطالعه است.