Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار Unravel 2 برروی نینتندو سوییچ منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار Unravel 2 برروی نینتندو سوییچ منتشر شد

نویسنده: محمد سعیدی

[تصویر:  Unravel-Two-768x432-250x141.jpg]

سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار Unravel 2 از انتشار آن برای نینتندو سوییچ خبر دادند و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را نیز تعیین کردند که خبری بسیار خوشحال‌کننده برای دارندگان این کنسول است.



Unravel 2 روایتی جذاب و مهیج از دو عروسک نخی دوست‌داشتنی است که اتفاقات جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد. نسخه‌ی اول این بازی در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت و پس از کسب امتیازات مثبت، سازندگان را برای عرضه‌ی دومین نسخه متقاعد کرد. Unravel 2 در خرداد ماه توسط استودیوی کلدوود (ColdWood) معرفی شد که تصاویر و تریلری از آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال در جدیدترین خبر دنیای بازی متوجه شدیم که این عنوان پازلی که قبلا شاهد عرضه‌ی آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بوده‌ایم، برای نینتندو سوییچ هم در دسترس قرار خواهد گرفت. قبلا هم زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار آن برای این کنسول به گوش می‌رسید که خبر آن از سوی سازندگان تایید شد. Unravel 2 در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی می‌توانید نقد و بررسی آن را از طریق این صفحه مطالعه کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های به سبک پازلی و معمایی هستید، Unravel 2 را هرگز از دست ندهید.