Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بسته‌ی الحاقی The Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسته‌ی الحاقی The Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

نویسنده: مهیار امیدی

[تصویر:  resident-evil-2-remake-xbox-one-file-siz...50x139.jpg]

چندی پیش جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Resident Evil 2 Remake با نام The Ghost Survivors به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی Resident Evil 2 Remake در اوایل بهمن ماه جاری به طور رسمی به دست کاربران رسید و توانست بعد از مدت‌ها انتظار، رضایت همگان را به دنبال داشته باشد. بعد از نسخه‌ی هفتم بازی که این اثر را به ریشه‌های قدیمی خود بازگرداند و توانست نمرات خوبی را به دست آورد، می‌توان گفت که عملکرد Resident Evil 2 Remake از آن نسخه نیز بهتره بوده و اکنون به عنوان بهترین و جدیدترین بازی این مجموعه شناخته می‌شود. عنوانی که با طراحی یک گیم‌پلی کاملا جدید، بهبود فوق العاده‌ی گرافیکی و صداگذاری بی نقص، تجربه‌ای عالی را از یک بازی ترسناک در سبک تلاش برای بقا به ما ارائه می‌دهد.

حال جدیدترین به‌روزرسانی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شده که بسته‌ی الحاقی تازه‌ی The Ghost Survivors را به بازی اضافه می‌کند. در صورتی که بخش داستانی بازی را به طور کامل تجربه کرده‌اید، اکنون می‌توانید با دریافت بسته‌ی الحاقی The Ghost Survivors، با سه شخصیت جدید دیگر نیز آشنا شوید. اولین شخصیت این محتوای الحاقی، رابرت کندو (Robert Kendo) خواهد بود. در زمانی که شما خط داستانی شخصیت لیان کندی را تجربه می‌کنید، رابرت را به عنوان فروشنده‌ی اسلحه در یک مغازه، ملاقات خواهید کرد. کاترین وارن (Katherine Warren) شخصیت بعدی این بسته‌ی الحاقی است که در واقع دختر شهردار شهر راکون سیتی محسوب می‌شود. این شخصیت نیز خط داستانی مربوط به خود را دارد. آخرین فرد، سرباز به جامانده از نیروهای ویژه‌ی بازی یعنی گوست (Ghost) خواهد بود.

بسته‌ی الحاقی The Ghost Survivors در حال حاضر از طریق دریافت جدیدترین به‌روزرسانی بازی، قابل تجربه خواهد بود. بازی Resident Evil 2 Remake نیز برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. پیشنهاد می‌شود در ادامه نگاهی به مقاله‌ی تخصصی بازی تحت عنوان بازگشت شیطان به اقامتگاهش | نقد و بررسی بازی Resident Evil 2 Remake به قلم مهدی رضایی داشته باشید. همچنین در صورتی که به خوبی با این عنوان آشنایی ندارید، می‌توانید ویدئوی هایلایت بازی را تماشا کرده و چندین نکته‌ی مهم را برای پیش از خریداری این عنوان، بدانید. پیش‌تر نیز یک ماد بسیار جالب توسط کاربران رایانه‌های شخصی طراحی شد که در جریان آن، کاربران قادر بودند برخی از سکانس‌های گیم‌پلی بازی را با پشتیبانی از دوربین کلاسیک و قدیمی آن تجربه کنند. جزئیات این ماد در اینجا قابل مطالعه است.