Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Forza Horizon 4 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  forzahorizon4-250x140.jpg]

به تازگی اطلاعات جدیدی از تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Forza Horizon 4 منتشر شده است که در ادامه‌ی مطلب به مرور دقیق آن‌ها می‌پردازیم.
عناوین زیادی هستند که تلاش می‌کنند به بالاترین درجات سبک مسابقه‌ای برسند، ولی اگر بخواهیم صادق باشیم، سری Forza هیمشه توانسته است که بهتر از دیگر رقبای خود ظاهر شود. جدیدترین نسخه‌ی این سری با نام Forza Horizon 4 که با استقبال بی‌نظیر بازی‌بازان و منتقدین روبرو شد، جزو برترین عناوین مسابقه‌ای در تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. از دلایل مختلف این موفقیت می‌توان به گرافیک خارق‌العاده و سیستم کنترل راحت خودروهای بازی اشاره کرد. در این میان نباید پشتیبانی بی‌نظیر استودیوی سازنده را نیز فراموش کرد.

به تازگی اطلاعاتی از جدیدترین به‌روزرسانی این بازی منتشر شده است. این به‌روزرسانی که تحت عنوان Series 6 عرضه خواهد شد، محتویات جدید و البته خط داستانی کاملا تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند. خط داستانی که Skill Streak نام دارد برای بازیکنانی در دسترس خواهد بود که حداقل به سطح ۶۰ رسیده باشند. از دیگر مواردی که به بازی اضافه می‌شود می‌توان به خودروی Quartz Regalia اشاره کرد. اگر با خودروی Regalia آشنایی ندارید، باید به عرض شما برسانم که این خودرو، وسیله‌ی نقلیه‌ی امپراطوری شخصیت اصلی بازی Final Fantasy 15 بود. درست است که شما در آن بازی هم با Regalia خاطرات بسیار خوبی دارید و لحظات خوشی را تجربه کرده‌اید ولی اکنون در Forza Horizon 4 می‌توانید از قدرت واقعی این خودروی سلطنتی بهره‌مند شوید.
علاوه بر این موارد، خودروهایی همچون ۱۹۵۹ Cadillac Eldorado و TVR Griffith نیز به بازی اضافه خواهند شد. همچنین خودروهایی در بازی وجود دارند که در ازای انجام برخی فعالیت‌ها به عنوان پاداش به شما اهدا می‌شوند؛ از این خودروها می‌توان به ۲۰۰۱ TVR Tuscan S اشاره کرد. شما می‌توانید ویدئوی مربوط به این به‌روزرسانی را در قسمت زیر مشاهده و دریافت کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P   



بازی Forza Horizon 4 هم‌اکنون برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگر هنوز در خرید بازی Forza Horizon 4 مردد هستید، برای اطلاعات و جزئیات بیشتر می‌توانید نقد و بررسی بازی به قلم محمد آریا مقدم و هایلایت گیمفا با موضوع ۱۵ نکته پیش از خرید بازی Forza Horizon 4 را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.