سلام. ببخشید شما این بازی را با چه موتوری ساختهاید؟! کار باهاش آسانه؟!
سلام دوست عزیز
برای ساخت این بازی از نرم افزار های زیر استفاده شده :
Unity 3D - Maya - Photoshop - Adobe Aftereffect - Adobe Audition - Substance , و یک سری برنامه های متفرقه دیگر استفاده شده است
در ضمن کار کردن با یونیتی بستگی به این داره که چقدر بخواهید از تواناییاش استفاده کنید، یادگیری بیس نرم افزار شاید زیاد پیچیده نباشه، قطعا شما خودتون استادید
(02-18-2019, 02:52 PM)mpeighaminasab نوشته است: [ -> ]سلام دوست عزیز
برای ساخت این بازی از نرم افزار های زیر استفاده شده :
Unity 3D - Maya - Photoshop - Adobe Aftereffect - Adobe Audition - Substance , و یک سری برنامه های متفرقه دیگر استفاده شده است
در ضمن کار کردن با یونیتی بستگی به این داره که چقدر بخواهید از تواناییاش استفاده کنید، یادگیری بیس نرم افزار شاید زیاد پیچیده نباشه، قطعا شما خودتون استادید
بسیار ممنونم. من خودم یه گرافیستم و کار با فتوشاپ را بلدم و سوالم این است که آیا طراحی محیط، برنامه نویسی میخواهد ویا با فتوشاپ میشه آن را انجام داد؟ و سوال دیگر این است که، افترافکت رو برای چی میخواهد؟
خواهش میکنم، طراحی محیط اگر 2 بعدی باشه که همون فتوشاپ کافی است ( البته انیمیشن ها میتونه با فلش یا همون فتوشاپ پیاده بشه و به صورت Sprite Sheet وارد یونیتی بشه، بازی " هادس 1 " که در کافه بازار هست رو 4 سال پیش با فلش پیاده کردم و از انجین استفاده نشده ) ولی اگر 3 بعدی باشه خیلی تکنیکی و پیچیده تر میشه و باید بجز اصول اولیه طراحی محیط، انیمیشن، ریگ، نورپردازی، تکسچرینگ، طراحی آبجکت های Low poly و ... را کامل آموزش دیده باشید، به هیچ عنوان نیازی به برنامه نویسی ندارد و فقط هنگامی که قرار است پیاده سازی شود به نسبت بازی یک سری از قسمتهای محیط که در طراحی هم بایستی از قبل مشخص شده باشد ( آبجکت های داینامیک ) برنامه نویسی و انیمیشن دارد مثل : درب ها - آبجکتهایی که قرار کار خاصی انجام بدن و ...
از افتر افکت برای تریلر استفاده شده، چون 0 تا 100 این بازی رو خودم انجام دادم اون هم جز نرم افزارهای پیاده سازی بازی آوردم