Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Anthem با کیفیت ۴K واقعی برروی اکس‌باکس وان اکس اجرا خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Anthem با کیفیت ۴K واقعی برروی اکس‌باکس وان اکس اجرا خواهد شد

نویسنده: آرین مرادی

[تصویر:  Anthem-768x432-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Anthem نهایت استفاده را از قدرت کنسول اکس‌باکس وان اکس برده‌اند و کیفیت ۴K واقعی را تحویل بازی‌بازان داده‌اند.

امروز وب‌سایت مخصوص به بازی Anthem و برای کنسول اکس‌باکس وان باز و اطلاعات جالبی از طرف آقای اسکات نومان (Scott Neumann)، مدیر تکنولوژی استودیوی بایوور (BioWare)، منتشر شد.

نقل‌قول:
تیم توسعه‌دهنده‌ی ما این قابلیت را داشت تا از قدرت کنسول اکس‌باکس وان اکس بهره ببرد و گرافیکی بالاتر از حد عادی به بازی‌بازان تحویل دهد. در این کنسول به واسطه‌ی پردازنده‌های قوی‌تر، ما توانستیم کیفیت ۴K واقعی را به همراه قابلیت HDR به بازی‌ اضافه کنیم. علاوه بر این که ما رزولوشن اجسام را در بازی افزایش داده‌ایم، کیفیت بافت سایه‌ها در بازی نیز بسیار بهبود یافتند. از طرفی دیگر ما توانستیم تعداد تکسچرهایی که در حیطه‌ی دید عادی بازی‌باز قرار می‌گیرد را نیز افزایش دهیم و به همین سبب گرافیکی بالاتر از حد عادی را مشاهده خواهیم کرد.

طبق گفته‌های آقای نومان، کیفیت ۴K و قابلیت HDR هر دو به استودیو کمک کردند تا بازی‌بازان هر چه بهتر بتوانند دنیایی که برای‌ آن‌ها تدارک دیده شده است را مشاهده کنند:

نقل‌قول:
برای استودیوی بایوور بسیار مهم است که بازی‌باز چگونه با دنیای بازی تعامل می‌کند و چگونه با داستان کنار می‌آید. داشتن قابلیت HDR و البته کیفیت ۴K به ما این اجازه را می‌داد که امور ذکر شده را هر چه بهتر اجرایی کنیم. تفاوت کیفیت ۱۰۸۰P و ۴K بسیار واضح خواهد بود و به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد که تمام جزئیات دنیایی که برایشان خلق کرده‌ایم را مشاهده کنند. همچنین قابلیت HDR می‌تواند تصاویر بازی‌ را واقعی‌تر و زنده‌تر از هر زمان دیگری به بازی‌باز نشان دهد. ما به تحقیق در رابطه با این که چگونه تجربه‌ی بازی‌بازان را بهبود دهیم، ادامه خواهیم داد.

با توجه به این که بازی Anthem یک عنوان آنلاین و جهان‌آزاد است، دست یافتن به همچنین امکانات و قابلیت‌هایی برای سازندگان قطعا بسیار سخت بوده و تحقق آن دل‌نشین. بازی Anthem در ۳ اسفند سال ۱۳۹۷ مصادف با ۲۲ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان بقا یعنی همه چیز | پیش نمایش بازی Anthem را که به قلم مصطفی زاهدی است، مطالعه کنید.