Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازنده‌ی Anthem، به ستایش از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و ابزار ساخت آن پرداخت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازنده‌ی Anthem، به ستایش از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و ابزار ساخت آن پرداخت

نویسنده: مهرداد میرشاهی

[تصویر:  10-4-Anthem-Interview-250x141.jpg]

بازی Anthem، ساخته‌ی جدید استودیوی بازیسازی بایوور (BioWare)، با کیفیت ۴K واقعی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. با توجه به اینکه این بازی از کیفیت گرافیکی خوبی بهره می‌برد، دانستن این نکته واقعاً خوشایند است. با این حال، اسکات نئومن (Scott Neumann)، رئیس بخش تکنولوژی بازی Anthem در استودیوی بایوور، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ایکس‌باکس، به این نکته اشاره کرد که ایکس‌باکس وان کنسولی عالی و واقعاً آسان برای کار کردن است و ابزار خوب توسعه و پشتیبانی خوب مایکروسافت به رفع مشکلاتِ هنگام توسعه، کمک بسیاری می‌کند.

نئومن در این خصوص بیان کرد:

نقل‌قول:
ایکس‌باکس وان ایکس کنسولی عالی برای کار کردن است. ابزار توسعه‌ی آن واقعاً خوب است و آن‌ها واقعاً به تیم [توسعه] کمک می‌کنند تا زمانی که با مشکلات و چالش‌های متعددی در زمان ساخت بازی‌ای به پیچیدگی Anthem روبرو می‌شود، آن‌ها را حل کنید.
ما همچنین رابطه‌ی بسیار خوبی با تیمِ مایکروسافت داریم و آن‌ها بسیار از ما حمایت کرده‌اند. ترکیب این عوامل، کار کردن با ایکس‌باکس وان را به تجربه‌ای عالی تبدیل کرده است.

ابزارهای مناسب مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، یکی از دلایل واضحی است که بسیاری از توسعه دهندگان از این کنسول میان‌نسلی پشتیبانی کردند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ظاهراً بازی Anthem با کیفیت ۴K واقعی برروی این کنسول اجرا می‌شود که می‌توانید از این نشانیبه اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

در این نسل، ردموندی‌ها سعی کردند با عرضه‌ی کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس و خرید استودیوهای فرست پارتی (First-Party) بیشتر، شکاف میان پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را پر کنند؛ اگرچه برای این کار خیلی دیر است. امیدواریم نسل آینده، مایکروسافت نیز عملکردی مناسب و در خور رقابت با شرکت محبوب سونی داشته باشد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Anthem، به تازگی نقدها و نمرات اولیه‌ی این بازی منتشر شده است. همچنین چندی پیش، شاهد انتشار ویدئویی لایو اکشن از آن بودیم. از سوی دیگر، جزئیات به‌روزرسان روز نخست این عنوان نیز مشخص شده است که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسط شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، عرضه خواهد شد.