Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Yakuza Kiwami در دسترس قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Yakuza Kiwami در دسترس قرار گرفت

نویسنده: حمید کوهپیما

[تصویر:  7-yakuza-kiwami-768x432-250x141.jpg]

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، شرکت سگا بازی Yakuza Kiwami را در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار داده است. این بازی در حقیقت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوانی است که برروی کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شده بود. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی از کیفیت ۴K و نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند.



بازی Yakuza kiwami داستان شخصیت Kazuma Kiryu را روایت می‌کند که پس از کشته شدن رئیس و بزرگ خاندان Dojima، برای حفاظت از دوست خود، Akira Nishikiyama، همه‌ی تقصیرات را به گردن می‌گیرد. پس از گذرندان چندین سال در زندان و آزاد شدن، Kiryu وارد دنیایی از معماهای حل نشده می‌شود. او پس از آزاد شدن از زندان متوجه می‌شود که بیش از ۱۰ میلیارد ین از پول گروه Tojo ناپدید شده و یکی از دوستان دوران کودکی او در همه‌ی این اتفاقات دخیل است.

این عنوان در کنار دریافت بهبودهای گرافیکی، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد بازی‌های جانبی مانند Karaoke را در جریان بازی تجربه کنند. بازی Yakuza kiwami هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار برروی پلتفرم استیم در دسترس است. نقدها و نمرات این بازی یک هفته زودتر منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک مشاهده کنید.
متشکر از ارسال مطلب خوبتان