Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعداد بازی‌بازان همزمان Fortnite به ۷٫۶ میلیون نفر رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد بازی‌بازان همزمان Fortnite به ۷٫۶ میلیون نفر رسید

نویسنده: حسن شکیبایی

[تصویر:  Fortnite-pose-250x179.jpg]

در حال حاضر، بازی بتل رویال Apex Legends توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای را به خود جلب کرده است اما هنوز هم این Fortnite است که به عنوان محبوب‌ترین بازی جهان شناخته می‌شود. به تازگی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در خبری اعلام کرد که بازی Fortnite با شکستن رکورد ۱۰ میلیون کاربر همزمان در کنسرت Marshmello، به رکورد ۱۰٫۷ میلیون کاربر که به طور همزمان وارد بازی شده‌اند، دست یافته است.

همچین شرکت اپیک گیمز در گفت و گویی با Variety اعلام کرد که شنبه‌ی گذشته، رکورد تعداد بازی‌بازان همزمان Fortnite به بالاترین عدد خود رسیده و رقم ۷٫۶ میلیون نفر که به طور همزمان به تجربه‌ی بازی پرداخته‌اند را به ثبت رسانده است.

با توجه به این آمار، به نظر می‌رسد که زمان نسبتا زیادی به مرگ Fortnite باقی مانده است و هنوز هم بسیاری از بازی‌بازان از تجربه‌ی آن لذت می‌برند. لازم به ذکر است که تعداد بازی‌بازان Apex Legends به طور میانگین برابر با ۱ میلیون نفر است.

همچنین باید در نظر داشت که با توجه به پیچیدگی بیشتر Apex Legends و برخورداری هر شخصیت از مهارتی خاص، به نوعی می‌توان گفت که با یک بازی بتل رویال به مراتب تاکتیکی‌تر نسبت به Fortnite رو به رو هستیم. شاید بتوان گفت که همین امر سبب شده است تا برخی از بازی‌بازان اشتیاقی به تجربه‌ی آن نداشته باشند.

بازی Fortnite هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سویچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند در دسترس است.