Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی بایوور برای بازی Anthem
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی بایوور برای بازی Anthem

نویسنده: مهیار امیدی

[تصویر:  Anthem-768x432-250x141.jpg]

به تازگی جزئیات برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی استودیو بایوور برای بازی Anthem منتشر شده است و ما شاهد انتشار محتویات مختلف و متفاوتی در این مدت زمان هستیم. پشتیبانی سازندگان با انتشار اولین به‌روزرسانی بازی آغاز خواهد شد.
تا چند وقت پیش، بازی Anthem به عنوان یکی از مورد انتظارترین و محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شد که به عقیده‌ی بسیار از کاربران، موفقیت آن تضمین شده بود. همچنین با توجه به اطلاعات موجود از این اثر، اکثرا منتظر انتشار نقدهای مثبت و نمرات موفیت آمیز این عنوان بودند. بازی Anthem روز گذشته به طور رسمی به دست کاربران رسید اما نتوانست به وعده‌ها و انتظارات بزرگ بازی‌بازان پاسخ دهد و به یک بازی متوسط رو به ضعیف تبدیل شد. طبق آخرین به‌روزرسانی انجام گرفته، نمره‌ی متای ۶۱ برای این اثر ثبت شده و نظر کاربران بازی در سراسر جهان نیز، منفی و اعتراض آمیز بوده است. هرچند که به گفته‌ی سازندگان بازی در استودیوی بایوور (BioWare)، پشتیبانی از این اثر از همین حالا آغاز شده و تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که بازی Anthem نیز در دسته‌ی عناوینی قرار می‌گیرد که تا چند وقت بعد از عرضه‌ی رسمی خود، با انتشار محتویات و به‌روزرسانی‌های متعدد، تا حدودی محبوبیت قبلی خود را به دست می‌آورند.

اکنون استودیو بایوور، جزئیات برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی خود را برای بازی Anthem منتشر کرده است و ما در سه ماه آینده، منتظر انتشار رویدادها، حالت‌ها و آیتم‌های مختلفی برای این عنوان هستیم تا آن را هرچه بیشتر به تکامل نهایی خود نزدیک کند.

اولین به‌روزرسانی کاربردی بازی در اوایل ماه مارس با نام Evolving World به دست کاربران خواهد رسید. حالت‌ها، پاداش‌های تازه و چندین ماموریت جدید هیجان انگیز، از ویژگی‌های این محتوا هستند. در جریان به‌روزرسانی بعدی بازی با نام Stronger Together که در ماه آوریل منتشر می‌شود، سیستم امتیاز جهانی و چندین چالش هفتگی و روزانه‌ی تازه در کنار آیتم‌های مختلف، به دست کاربران می‌رسد. در اواخر ماه آوریل، شاهد انتشار سری جدید ماموریت‌های Stronghold هستیم که با تکمیل آن‌ها، امتیازات و جوایز زیادی به کاربران ارائه می‌شود. سومین و بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این اثر، Cataclysm نام دارد که در ماه می عرضه می‌شود. هنوز جزئیات دقیقی از محتویات منحصر به فرد این به‌روزرسانی در دسترس نیست اما می‌دانیم که مثل ماه‌های قبلی، حالت‌ها و رویدادهای جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. به غیر از این ۹۰ روز، دو به‌روزرسانی متفاوت دیگر در آینده عرضه خواهند شد. استودیو بایوور به طور رسمی اعلام کرد که محتویات آینده‌ی بازی، به کمک و نظرات هواداران وابسته است و ما قصد داریم تا این بازی را با همیاری یکدیگر، در مسیر پیشرفت قرار دهیم.
بازی Anthem در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. لیست نمرات بازی به همراه جزئیات نقدهای آن، در اینجا قابل مشاهده است. همچنین در صورتی که در دسته‌ی کاربران شکارچیان تروفی قرار دارید، مشاهده‌ی جزئیات لیست تروفی های بازی Anthem به شما پیشهاد می‌شود. در نهایت مطلب پیش نمایش بازی جهت آشنایی کامل با آن، از اینجا قابل مطالعه است.