Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کپکام همچنان برنامه‌ای برای انتشار بازی Resident Evil 2 بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ ند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کپکام همچنان برنامه‌ای برای انتشار بازی Resident Evil 2 بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ ندارد

نویسنده: سعید حلاجیان

[تصویر:  resident-evil-2-remake-xbox-one-file-siz...50x139.jpg]

سال گذشته‌ی میلادی و قبل از انتشار بازی Resident Evil 2 شرکت کپکام، سازنده و ناشر بازی، رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای انتشار بازی محبوب Resident Evil 2 بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ ندارد. ظاهرا پس از انتشار این بازی، تصمیم شرکت کپکام همچنان تغییری نکرده است.

بازی Resident Evil 2 در ماه ژانویه عرضه شد و توانست نظر بسیاری از منتقدین و حتی بازی‌بازان را به خود جلب کند. بسیاری از بازی‌بازان بر این تصور هستند که کپکام این بازی خاطره انگیر را به شکل استادانه‌ای بازسازی کرده و یک تجربه‌ی هیجان انگیز را خلق کرده است. از نظر فروش نیز بازی Resident Evil 2 عملکرد خوبی در کشورهای اروپایی و حتی آمریکا داشته؛ به طوری که در نخستین هفته‌ی انتشار خود موفق به فروش بیش از سه میلیون نسخه شده است.

با توجه به اینکه کنسول نینتندو سوییچ این روزها به پلتفرم بسیار محبوبی در میان بازی‌بازان و حتی سازندگان بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است، بسیاری از بازی‌بازان بر این باورند که کپکام باید بازی Resident Evil 2 را برروی این کنسول نیز عرضه کند. کپکام اما قبل از انتشار بازی Resident Evil 2 عنوان کرده بود که برنامه‌ای برای انتشار این بازی بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ ندارد. حال که مدتی از انتشار بازی Resident Evil 2 می‌گذرد، بسیاری از بازی‌بازان در توئیتر طی پیام‌هایی بار دیگر این موضوع را مطرح کرده که این بار نیز با پاسخ منفی شرکت کپکام روبرو شده‌اند.

مدیر انجمن شرکت کپکام در رابطه با این موضوع به کاربران گفته که تصمیم کپکام همچنان تغییری نکرده است و این شرکت همچنان هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی Resident Evil 2 بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ ندارد.

بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی، پیشنهاد می‌شود نقد و بررسی آن تحت عنوان بازگشت شیطان به اقامتگاهش | نقد و بررسی بازی Resident Evil 2 Remake به قلم مهدی رضایی و ویدئوی هایلایت بازی را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.