Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فردا شخصیت جدیدی به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فردا شخصیت جدیدی به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد

نویسنده: مهیار امیدی

[تصویر:  Star-Wars-Battlefront-II-2-840x473-768x432-250x141.jpg]

در جریان به‌روزرسانی‌ای که فردا برای بازی Star Wars Battlefront II عرضه خواهد شد، شخصیت جدیدی به بازی اضافه می‌شود که تیزر کوتاه معرفی آن در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

از زمان انتشار بازی Star Wars Battlefront II تا حالا، شاهد عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف و بسته‌های الحاقی متفاوت برای این اثر بوده‌ایم. بازی در زمان انتشار خود با نقدها و نمرات ضعیفی رو به رو شد اما در گذر زمان، استودیو دایس (DICE) تصمیم گرفت تا نظر کاربران را به خود جلب کند. با اینکه مدتی پیش بازی Battlefield V توسط شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) منتشر شد، اما این موضوع باعث نمی‌شود تا سازندگان از پشتیبانی از بازی Star Wars Battlefront II باز بمانند. همانند قبل، تیم توسعه دهنده‌ی این اثر با قدرت در حال ساخت و آماده سازی محتویات جدید برای این عنوان است و جدیدترین آن‌ها، فردا به دست کاربران می‌رسد.

این به‌روزرسانی جدید، Chosen One نام دارد و فردا به صورت رایگان عرضه می‌شود. چندی پیش مشخص شد که در این به‌روزرسانی تازه، شخصیتی جدید نیز با نام آناکین اسکایواکر (Anakin Skywalker) به دست کاربران خواهد رسید. آناکین اسکایواکر، از شخصیت‌های محبوب و قدیمی فیلم‌های سینمایی این مجموعه محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. به نظر می‌رسد با اضافه شدن این شخصیت به بازی، شاهد استقبال پرشور بازی‌بازان خواهیم بود. برای معرفی بهتر این شخصیت به کاربران، یک تیزر کوتاه جدید نیز منتشر شده که صحنه‌ی رویارویی آناکین اسکایواکر با شخصیت کنت دوکو (Count Dooku) را به تصویر می‌کشد. کنت دوکو تقریبا یک ماه پیش، در قالب یک به‌روزرسانی به بازی اضافه شد. همچنین قابل ذکر است که برای خریداری شخصیت آناکین اسکایواکر، باید ۳۵ هزار واحد پول رایج درون بازی را خرج کنید.

در ادامه می‌توانید این تیزر جدید را تماشا کنید:
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p

در حال حاضر بازی Star Wars Battlefront II برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. بسته‌ی الحاقی Chosen One نیز فردا یعنی ۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۷ فوریه ۲۰۱۹) منتشر خواهد شد. مطلب نقد و بررسی اختصاصی بازی به قلم حسین غزالی تحت عنوان وقتی شایدها به باید‌ها تبدیل می‌شوند… | نقد و بررسی بازی Star Wars Battlefrount II در اینجاقابل مشاهده است.