Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه‌ی بعدی سری Assassins Creed در روم باستان جریان دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: نسخه‌ی بعدی سری Assassins Creed در روم باستان جریان دارد

نویسنده: سعید حلاجیان

[تصویر:  Assassins-Creed-Odyssey-Conquest-Battle-250x128.jpg]

اخیرا شایعاتی منتشر شده است که از ساخت نسخه‌ی جدید سری Assassins Creed خبر می‌دهند. بر اساس شایعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید این سری که با نام رمزی Legion شناخته می‌شود، در روم باستان جریان دارد و در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

آخرین نسخه از سری Assassins با نام Assassins Creed Odyssey سال میلادی گذشته عرضه شد. یوبی‌سافت ایده‌های اولیه‌ی خود در نسخه‌ی Origins را در این بازی تکامل بخشید و Assassins Creed Odyssey را به یک بازی نقش آفرینی بزرگ تبدیل کرد. حال به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده‌اند که از ساخت نسخه‌ی جدید این بازی خبر می‌دهند.

بر اساس شایعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید این سری که با نام رمزی Legion شناخته می‌شود، در روم باستان و در دوران پادشاهی مارکوس اورلیوس جریان دارد. شایعات منتشر شده به این نکته اشاره دارند که بازی Assassin’s Creed Legion توسط شعبه‌ی بلغارستان یوبی‌سافت توسعه می‌یابد و در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. در این نسخه بار دیگر بازی‌بازان می‌توانند میان شخصیت مرد و زن (با نام‌های Cassius و Lucia) یکی را انتخاب کنند. داستان بازی، به تمد‌های اولیه پرداخته و برروی حشاشین (Assassin) و سیاست‌ها تمرکز خواهد داشت. همچنین به تازگی تصویری از این نسخه به بیرون درز کرده است که البته به دلیل تار بودن، کیفیت مناسبی ندارد. شما می‌توانید تصویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
[تصویر:  Assassins-Creed-Rome.jpg]
در هر صورت باید اخبار منتشر شده را فعلا در حد شایعه رد نظر گرفت. حتی ممکن است تصویر منتشر شده ساختگی و مربوط به نسخه‌های قدیمی این سری باشد. اگر به خاطر داشته باشید، نسخه‌ی Brotherhood نیز در روم باستان جریان داشت و بعید است که سازندگان بخواهند بار دیگر در نسخه‌ی جدید این سری به مناطق تکراری بازگردند. البته باید اشاره کنیم که این شایعات توسط همان منبعی منتشر شده که از انتشار بازی Watchdogs 3 در سال ۲۰۱۹ خبر داده است.


در هر صورت اگر قرار باشد نسخه‌ی بعدی Assassins  در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، بنابراین در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار شایعات مختلفی از این بازی خواهیم بود.