Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قهرمان جدید بازی Overwatch معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قهرمان جدید بازی Overwatch معرفی شد

نویسنده: حمید کوهپیما

[تصویر:  Overwatch-Baptiste-1024x576-250x141.jpg]

چند روز پیش شرکت بلیزارد (Blizzard) با انتشار یک تصویر، به معرفی یک قهرمان جدید برای بازی Overwatch اشاره کرده بود. این شرکت امروز با انتشار یک تریلر، به صورت رسمی از سی‌امین قرمان بازی رونمایی کرده است.



Jean Baptiste Augustin جدیدترین شخصیت بازی Overwatch است که در آینده‌ی نزدیک به جمع قهرمانان این بازی تیراندازی اضافه خواهد شد. آگوستین (Augustin) در کودکی به واسطه‌ی Omnic Crisis یتیم و در تلاش برای زنده ماندن به گروهی به نام Talon ملحق شده است. با این حال، عضویت او در این گروه طول نکشیده و آگوستین با هدف بهتر کردن دنیا از این گروه جدا می‌شود.

اطلاعات زیادی از توانایی‌های این قهرمان جدید منتشر نشده است. تنها می‌دانیم که این قهرمان جدید از کلاس Combat Medic بوده و از یک سلاح نارنجک‌انداز استفاده می‌کند. در ویدئوی منتشر شده، چندین بسته‌ی کمک‌های اولیه نیز به کمربند آگوستین متصل است که احتمالا به توانایی‌های او ارتباط دارد. همانند گذشته این قهرمان جدید ابتدا به سرورهای آزمایشی بازی ملحق شده و پس از بررسی‌ها و اصلاحات لازم، شاهد اضافه شدن او به جمع قهرمانان بازی خواهیم بود.

شرکت بلیزارد در کنار معرفی این شخصیت جدید، زمان پایان فصل فعلی و آغاز فصل ۱۵ام بازی را نیز اعلام کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، فصل ۱۴ام بازی در ساعت ۴ بعد از ظهر (به وقت اقیانوسیه) روز ۹ اسفند ماه سال جاری (۲۸ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی) پایان خواهد یافت. فصل جدید بازی Overwatch در همان روز و پس از اتمام فصل قبلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

پس اگر هنوز بازی‌های رده‌بندی خود برای فصل ۱۴ام را انجام نداده‌اید و یا قصد دارید رتبه‌ی خود را برای دریافت پاداش بیشتر افزایش دهید، بهتر ست فرصت باقی مانده را از دست ندهید. شرکت بلیزارد هنوز تاریخ دقیق اضافه شدن آگوستین به بازی را اعلام نکرده است و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. بازی overwatch هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

ویدئوی منتشر شده از قهرمان جدید بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P