Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden را به صورت رایگان تجربه کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden را به صورت رایگان تجربه کنید

[تصویر:  CooS3tVTwJo3eVEmfgBKZB-650-80-250x140.jpg]

تقریبا دو ماه از انتشار عنوان تاکتیکال Mutant Year Zero: Road to Eden می‌گذرد، عنوانی که مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت.

اگر بخواهیم عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden به یک بازی نسبت دهیم، آن بازی قطعا عضوی از مجموعه‌ی XCOM خواهد بود تنها با کاراکترهای متفاوت که شامل یک گراز، یک روباه سرخ و یک اردک خشن است. تجربه‌ی عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden فارغ از کوتاه بودن آن، سرگرم کننده به نظر می‌رسد و می‌تواند بازی‌بازان را در دنیای خود به چالش گیرد.

اما اگر هنوز تصمیم به خرید این عنون نگرفته‌اید، خبر خوبی برایتان داریم! شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه استیم، دموی عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden را به صورت رایگان دریافت و تجربه کنید. حجم کلی دموی بازی ۳ گیگابایت است که احتمالا مدت زمان نسبتا طولانی مدتی را در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد. طبق گفته‌ی فانکوم (Funcom) یکی از توسعه دهندگان این عنوان، بازی‌بازان در دموی Mutant Year Zero: Road to Eden همه اطلاعات و آموزش‌های اولیه را دریافت خواهند کرد و تا زمانی که به Ark دسترسی پیدا کنند می‌توانند در مراحل پیشروی کنند.

با مراجعه به فروشگاه استیم و جستجوی عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden می‌توانید آن را پیدا کنید، گزینه‌ی دانلود آزمایشی زیاد برجسته نیست اما با کمی دقت در قسمت بالایی، در سمت راست فروشگاه می‌توانید آن را پیدا و بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

همچنین برخی اضافات بازی از جمله حالت‌ Challenge Mode و یک گسترش دهنده‌ی نقشه در بازی به صورت رایگان قرار گرفتند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم آن‌ها را دریافت کنند.

عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی موجود است. شما می‌توانید با دریافت این عنوان به انجام تمثیلی از مجموعه‌ی XCOM همراه با تجربه‌ای متفاوت، کاراکترهای دوست داشتنی و جهانی پویا بپردازید.