Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Sinking City منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Sinking City منتشر شد

[تصویر:  The-sinking-city_title-250x141.jpg]

استودیوی فرا‌گ‌ورز (Frogwares) به تازگی تریلر جدیدی از بازی ماجراجویی و ترسناک جدید خود یعنی The Sinking City منتشر کرده‌اند که در این تریلر، بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به گیم‌پلی این بازی. پس با ما همراه باشید.

استودیوی فراگ‌ورز (Frogwares) به دلیل ساخت سری بازی‌های Sherlock Holmes بسیار شهرت دارند. حال آن‌ها به سراغ پروژه‌ی جدیدی رفته‌اند؛ یک بازی کارآگاهی و ترسناک با نام The Sinking City که بر اساس داستان‌های ترسناک اچ.پی.لاوکرافت ساخته شده است.

The Sinking City در شهر خیالی به نام Oakmont و در سال ۱۹۲۰ جریان دارد که بیگانگان به آن هجوم آورده‌اند. شخصیت اصلی بازی یک کارآگاه خصوصی به نام Charles W. Reed است که ماموریت خود را از شهر Okamet آغاز می کند تا منشا سیل‌های عجیبی که در این شهر به دلیل اتفاقات ماورالطبیعی به راه افتاده است را کشف کند.

حال به تازگی استودیوی فراگ‌ورز تریلر جدیدی را از بازی The Sinking City منتشر کرده است که در این تریلر، بار دیگر نگاهی خواهم داشت به گیم‌پلی بازی و اینکه در بازی قرار است دقیقاً چه کاری انجام دهید. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p (شصت فریم بر ثانیه)
دانلود با کیفیت ۷۲۰p (شصت فریم بر ثانیه)



بخش اعظمی از گیم‌پلی بازی به بررسی صحنه‌های جرم و همچنین جمع آوری و آنالیز نمونه‌ها اختصاص دارد. در این زمینه شاهد بازگشت یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی سری Sherlock Holmes یعنی Mind Balance نیز هستیم. اگرچه بازی The Sinking City یک عنوان ماجراجویی و کارآگاهی است اما عناصر علمی تخیلی نیز در بازی به چشم می‌خورند. سازندگان به این نکته اشاره دارند که هیچ راهنمایی در بازی وجود نخواهد داشت. بازی به شما نمی‌گوید کدام ماموریت را انتخاب کرده یا چگونه آن‌ها را به اتمام برسانید و تنها باید به مهارت‌های خود و البته برخی از توانایی‌های شخصیت اصلی بازی یعنی Charles W. Reed متکی باشید.
بازی The Sinking City در تاریخ پنجشنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.