Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش بازی Horizon Zero Dawn از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فروش بازی Horizon Zero Dawn از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

[تصویر:  horizon-zero-dawn-250x141.jpg]

دقیقا دو سال از انتشار عنوان محبوب و پرطرفدار Horizon Zero Dawn گذشته و به همین مناسبت، استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) آمار جالبی را در خصوص این عنوان عرضه کرده است که در ادامه می‌تولنید آن را مشاهده کنید.



Horizon Zero Dawn از سری عناوین به سبک اکشن است که دو سال پیش به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت. سبک و داستان جذاب و حیرت‌انگیز بازی موجب جلب رضایت بسیاری از بازی‌بازان شد. همچنین هر چند وقت یک بار اخباری در خصوص این عنوان از سوی سازندگان منتشر می‌شود که شاید یکی از جالب‌ترین آن‌ها را بتوان احتمال عرضه‌ی آن برروی نینتندو سوییچ دانست. جزئیات بیشتر مربوط به این خبر را می‌توانید از طریق این نشانی بخوانید.

طی مصاحبه‌ای که اخیرا با آقای هرمن هالست (Herman Hulst) از اعضای گوریلا گیمز صورت گرفت، متوجه شدیم که بازی Horizon Zero Dawn فروش نسبتا خوب و رضایت‌بخشی برای او و سایر سازندگان داشته است. در طول این دو سال، بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این عنوان در تمام کشورها به فروش رسیده است که محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. سایر اخبار مربوط به این عنوان را می‌توانید از گیمفا دنبال کنید.