Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: Anthem باعث ایجاد مشکلاتی عجیب در کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: Anthem باعث ایجاد مشکلاتی عجیب در کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌شود

[تصویر:  10-1-Anthem-Interview-250x145.jpg]

مدتی است که از انتشار بازی تیراندازی Anthem می‌گذرد و این عنوان همچنان در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار دارد. این بازی تیراندازی که توسط استودیوی بایوور (BioWare) توسعه یافته، اخیرا مشکلاتی را برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ ایجاد کرده است.

بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی، عنوان Anthem شناخته می‌شود که پس از عرضه‌ی آن، با سیل عظیمی از نقدها و انتقادات مختلف روبه‌رو شد. بعضی از بازی‌بازان به شدت به این عنوان تیراندازی علاقه‌مند شدند و برخی هیچ راهی برای ارتباط با بازی پیدا نکردند. با همه‌ی این گفته‌ها، بازی Anthem با گیم‌پلی استثنایی خود، بسیاری از بازی‌بازان را سرگرم خود کرده است.

حال اخیرا طبق گزارش‌ها و پیام‌هایی که از سوی کاربران این بازی منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد که بازی‌بازان و کاربرانی که کنسول پلی‌استیشن ۴ را در اختیار دارند، پس از مدتی تجربه‌ی بازی Anthem با مشکلاتی عجیب روبه‌رو می‌شوند. بعضی از کاربران پلی‌استیشن ۴ اعلام کرده‌اند که آن‌ها در طی تجربه‌ی بازی Anthem به‌طور ناگهانی با خاموش شدن کنسول خود مواجه می‌شوند که این موضوع بسیاری از این بازی‌بازان را نگران کرده است.

خاموش شدن ناگهانی کنسول پلی‌استیشن ۴ در طی اجرای بازی Anthem باعث شده است که بسیاری از افراد از ادامه دادن بازی خود منصرف شوند و Anthem را کنار بگذارند. این اتفاق بدون هیچ اعلام و نشانه‌ای روی می‌دهد و به‌طور کاملا ناگهانی باعث خاموش شدن کنسول می‌شود.

حال باید منتطر ماند و دید که استودیوی بایوور چه تصمیماتی را برای حل این مشکل خواهد گرفت. اگر شما نیز با این نوع مشکلات روبه‌رو شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا اطلاع ثانوی به تجربه‌ی بازی Anthem نپردازید چراکه، این امکان وجود دارد تا کنسول پلی‌استیشن ۴ شما پس از مدتی با ایرادات و مشکلاتی روبه‌رو شود.

همان‌طور که می‌دانید، شما در بازی تیراندازی سوم شخص Anthem، با تشکیل تیم‌های سه نفره، شروع به مبارزه‌ی آنلاین با دیگر حریفان بازی می‌کنید. هر یک از تیم‌های موجود در بازی از قابلیت‌ها و استعدادهای خاصی تشکیل شده‌اند و با قدرت‌های مختلف خود به مبارزه و دفاع در طول درگیری می‌پردازند. یکی از نکاتی که توجه‌ی بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده سیستم پرواز موجود در Anthem است که به شما این امکان را می‌دهد تا در طی مبارزات و تیراندازی‌های خود، در هوا معلق مانده و پرواز کنید. شایان ذکر است که انواع مختلفی از لباس‌ها و پوشش‌های فلزی منحصر به فردی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهند. در کل اگر به دنبال یک بازی آنلاین تیرانداری می‌گردید که ساعت‌ها شما را همراه با دوستانتان سرگرم و مشغول کند، عنوان Anthem می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

در ضمن لیست نمرات بازی به همراه جزئیات نقدهای آن، در اینجا قابل مشاهده است. علاوه بر این، اگر جزو کسانی هستید که به عنوان شکارچیان تروفی شناخته می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این صفحه‌ی وب‌سایت، فهرت تروفی‌های بازی Anthem را مطالعه کنید و از همین الان، خود را برای دریافت تروفی پلاتینیوم آماده کنید. همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی انجام شده توسط وب‌سایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» را از طریق این لینک مطالعه کنید.