Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مشکلی در سیستم سلاح‌های بازی Anthem به وجود آمده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشکلی در سیستم سلاح‌های بازی Anthem به وجود آمده است

[تصویر:  WCCFanthem23-250x145.jpg]

یک روز دیگر از انتشار بازی Anthem می‌گذرد و دوباره، اخباری مبنی بر مشکلات و ایرادات این بازی تیراندازی در دسترس قرار گرفت. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد یک ایرادی در سیستم سلاح‌های بازی به وجود آمده است.

همان‌طور که در جریان هستید، طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر مشکلات نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی تیراندازی منتشر شد و بسیاری ار کاربران و بازی‌بازان را ناراحت و ناخشنود کرده است. همچنین صحبت‌هایی در مورد عدم وجود آیتم‌ها و بخش‌های نشان داده شده در تریلر‌های بازی ارائه شد. حال امروز، اخبار دیگری مبنی بر مشکلات سیستم اسلحه‌های بازی Anthem منتشر شده است.

شما در بازی تیراندازی سوم شخص Anthem، با تشکیل تیم‌های سه نفره، شروع به مبارزه‌ی آنلاین با دیگر حریفان بازی می‌کنید. هر یک از تیم‌های موجود در بازی از قابلیت‌ها و استعدادهای خاصی تشکیل شده‌اند و با قدرت‌های مختلف خود به مبارزه و دفاع در طول درگیری می‌پردازند.

یکی از نکاتی که توجه‌ی بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده سیستم پرواز موجود در Anthem است که به شما این امکان را می‌دهد تا در طی مبارزات و تیراندازی‌های خود، در هوا معلق مانده و پرواز کنید. البته بعضی از کاربران این سیستم پرواز را بی‌فایده دانسته و از عملکرد ضعیف آن یاد می‌کنند. در حالی که یکی از نکات مهم و جذاب برای بسیاری از بازی‌بازان و کاربران، همین پرواز کردن در محیط بازی است که تجربه‌ای جدید از تیراندازی و پرواز شخصیت‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شایان ذکر است که انواع مختلفی از لباس‌ها و پوشش‌های فلزی منحصر به فردی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهند.

بازی Anthem یکی از جدیدترین عناوین تیراندازی شناخته می‌شود که به تازگی در دسترس بازی‌بازان و علاقه‌مندان قرار گرفته است. پس از عرضه‌ی رسمی بازی Anthem، بسیاری از کاربران و بازی‌بازان نسبت به عملکرد و گیم‌پلی بازی انتقاد کردند و انتظارات بیشتری را از این عنوان تیراندازی سوم شخص داشتند. با این حال افراد زیادی هم وجود دارند که از تجربه‌ی Anthem نهایت لذت را برده و به تجربه‌ی یک نبرد و درگیری در فضایی جدید پرداختند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد ایرادی در بخش سلاح‌های بازی Anthem به وجود آمده است، به‌گونه‌ای که مقدار آسیب‌رسانی سلاح‌های اول بازی بیشتر از اسلحه‌هایی است که در طی تجربه‌ی بازی ارتقا یافته‌اند. به این معنا که با مقایسه‌ی اسلحه‌ی Masterwork rifle سطح ۱ با سطح ۴۵ همین عنوان، مشخص شده است که بازی‌بازان و کاربران، با سطح ۱ این اسلحه، قادر هستند با ۴ شلیک دشمن خود را از بین ببرند. این در حالی است که سطح ۴۵ اسلحه‌ی Masterwork rifle، با شش شلیک پیاپی قادر به از بین بردن همان نوع دشمن است. بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد چراکه، با توجه به اطلاعات و مقدار آسیب‌رسانی نشان داده شده در بخش جزئیات اسلحه‌ها، سطح ۴۵ این اسلحه نزدیک به ۱۱۸۰ واحد آسیب‌رسانی در هر شلیک خود به حریفان وارد می‌کند. این در حالی است که سطح ۱ Masterwork rifle ، تنها به مقدار ۲۸۶ واحد تایین شده است.

حال یکی از اعضای تیم‌ سازنده‌ی بازی Anthem با نام برنون هلمس (Brenon Homes)، به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده است:

نقل‌قول:
ما نیاز داریم که این مشکل را بررسی کنیم. به‌نظر می‌رسد، مشکل مشخص شده به این دلیل است که بازی به کاربرانی که سطح پایین‌تری دارند اجازه می‌دهد تا با بازی‌بازان قوی‌تر مبارزه کنند و این موضوع به هیچ عنوان در دستور کار قرار نگرفته بود. این مشکل به‌زودی توسط تیم‌ پشتیبانی برطرف خواهد شد.

بازی Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در پایان شما می‌توانید لیست نمرات بازی به همراه جزئیات نقدهای آن، در اینجا قابل مشاهده است. علاوه بر این، اگر جزو کسانی هستید که به عنوان شکارچیان تروفی شناخته می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این صفحه‌ی وب‌سایت، فهرت تروفی‌های بازی Anthem را مطالعه کنید و از همین الان، خود را برای دریافت تروفی پلاتینیوم آماده کنید. همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی انجام شده توسط وب‌سایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» را از طریق این لینکمطالعه کنید.