Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نقشه‌ی کامل بازی Days Gone فاش شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقشه‌ی کامل بازی Days Gone فاش شد

[تصویر:  539323-DaysGoneWorld-250x141.jpg]

به لطف رویداد پیش‌نمایش بازی انحصاری Days Gone که امروز برگزار شد، تصاویر نقشه‌ی این عنوان برروی اینترنت قرار گرفته است. این‌طور که به نظر می‌رسد، ساخته‌ی استودیوی بند (Bend) دارای یک نقشه‌ی پر جزئیات خواهد بود.

بازی‌بازان می‌توانند از نقشه‌ی بازی برای مسیریابی، برنامه ریزی، جمع آوری منابع و مشاهده‌ی مناطق امن جهت جلوگیری از مواجه با زامبی‌ها استفاده کنند. حس سفر کردن در جهان باز Days Gone مشابه ترکیبی از Sons of Anarchy و The Walking Dead است.

همچنین نقشه‌ی بازی علاوه بر خط داستانی فعلی، جمع بندی رویداد‌های پیشین داستان را نیز نشان می‌دهد. شما می‌توانید ماموریت خود را از طریق این صفحه انتخاب کرده و سپس با موتور خود به مکان مورد نظر سفر کنید. علاوه بر این، منو‌های دیگر بازی شامل Skill-Tree ،Inventrory و Storyline می‌شوند.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید.
[تصویر:  Days-Gone-2-250x141.jpg]          [تصویر:  Days-Gone-250x141.jpg]



بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید با دنیای این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش نوشته شده توسط آقای مصطفی زاهدی را مطالعه کنید. علاوه بر این، وب‌سایت گیمفا به تازگی مقاله‌ی جدیدی را منتشر کرده است که به پتانسیل‌‌های این بازی اشاره می‌پردازد. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را از این‌جا دنبال کنید.