Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر‌های جدید گیم‌پلی Devil May Cry 5 به مبارزات بازی اختصاص دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر‌های جدید گیم‌پلی Devil May Cry 5 به مبارزات بازی اختصاص دارد

[تصویر:  Devil_May_Cry_5_4K_Screenshot_11-ds1-134...50x141.jpg]

بازی Devil May Cry 5  طی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روز‌های آینده عرضه خواهد شد و حال به تازگی تریلر‌های جدیدی از این بازی منتشر شده است که به گیم‌پلی‌ بازی اختصاص دارند و بار دیگر با مبارزات سه شخصیت اصلی بازی یعنی دانته ،نیرو و V بیشتر آشنا می‌شویم.
دانته ، Nero و V سه شخصیت اصلی و قابل بازی Devil May Cry 5 هستند که هر کدام قابلیت‌های متفاوت و سبک مبارزات متنوعی دارند. به طور مثال دانته از سلاح‌های Devil Arms، شخصیت نیرو از دو سلاح همیشگی خود یعنی Red Queen و Blue Rose به همراه بازوی جدیدی که Nico برای وی ساخته است استفاده می‌کند. شخصیت V نیز به طور کلی قابلیت‌‌های متفاوت و البته هیجان انگیزی دارد که وی را از دو شخصیت دیگر متمایز می‌کند.
حال به تازگی تریلر‌های جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شده است که در این تریلر‌ها نگاهی خواهیم داشت به گیم‌پلی بازی و با مبارزات سه شخصیت اصلی آن یعنی دانته، نیرو و V بیشتر آشنا می‌شویم. شما می‌توانید تریلرهای مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر اول: مبارزات شخصیت دانته
دانلود با کیفیت ۷۲۰p (شصت فریم بر ثانیه)

تریلر دوم: مبارزات شخصیت نیرو

دانلود با کیفیت ۷۲۰p (شصت فریم بر ثانیه)

تریلر سوم: مبارزات شخصیت V
دانلود با کیفیت ۷۲۰p (شصت فریم بر ثانیه)


بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ضمننقدهای کامل بازی در تاریخ چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۶ مارس ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهند شد. در نهایت برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این بازی، شما می‌توانید مقاله‌ی مربوط به آن تحت عنوان زاده‌ی شیطان | پیش نمایش بازی Devil May Cry ۵  به قلم محمد آریا مقدم را مطالعه کنید. همچنین به تازگی فهرست تروفی‌های  Devil May Cry 5 نیز منتشر شده است که می‌توانید با مطالعه‌ی آن، از همین حالا خود را برای کسب تروفی پلاتینیوم این بازی آماده کنید.