Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اکتیویژن نسخه‌ای از Sekiro: Shadows Die twice را برای منتقدین ارسال نخواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکتیویژن نسخه‌ای از Sekiro: Shadows Die twice را برای منتقدین ارسال نخواهد کرد

[تصویر:  Sekiro_27-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

اگر قصد داشتید تا پیش از انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice نقد‌ها و نمرات آن را مشاهده کنید، باید خبر بدی را به اطلاعتان برسانیم. طبق اطلاعات بدست آمده، شرکت اکتیویژن (Activision) قصد ندارد پیش از انتشار این بازی، نسخه‌ای از آن را در اختیار منتقدین قرار دهد.
این بدین معنی است که منتقدین نیز همزمان با بازی‌بازان به این عنوان دسترسی پیدا خواهند کرد. طبق گزارش وب‌سایت VG247 و همچنین چندین رسانه‌ی خبری دیگر، اکتیویژن در طی رویدادی که برای پیش نمایش بازی برگزار شده بود، اعلام کرد که پیش از انتشار Sekiro: Shadows Die Twice، هیچ نسخه‌ای از جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرام سافتور (From Softwar) را برای منتقدین و حتی یوتیوبر‌ها ارسال نخواهد کرد. البته در برخی موارد، ناشرین یک نسخه‌ از بازی را برای یوتیوبر‌های مشخصی ارسال می‌کنند؛ اما ظاهراً این بار شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.
یوتیوبری به نام SkillUP مدتی قبل این توئیت را منتشر کرد:

نقل‌قول:
اکتیویژن اعلام کرده است که آن‌ها قصد ندارند پیش از انتشار Sekiro، نسخه‌ای از این بازی را برای نقد و بررسی ارسال کنند.
معمولاً این موضوع باید باعث ایجاد نگرانی شود، اما این‌جا ما درباره‌ی فرام سافتور صحبت می‌کنیم؛ این استودیو اعتماد ما را بدست آورده است.

این خبر کمی نگران کننده است اما شاید اکتیویژن دلیل منطقی‌ای را برای انجام این کار دارد. همان‌طور که می‌دانید، Sekiro: Shadow Die Twice جدیدترین بازی استودیوی با استعداد فرام سافتور است و اگر به تاریخچه‌ی این توسعه‌ دهنده‌ نگاهی بیاندازید، به این نتیجه می‌رسید که باید منتظر یک عنوان فوق العاده باشیم.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این عنوان، پیشنهاد می‌کنیم پیش نمایش آقای مصطفی زاهدی را مطالعه کنید.