Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شرکت ولو تعدادی از کارمندان رسمی و برخی از کارمندان قراردادی خود را اخراج کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت ولو تعدادی از کارمندان رسمی و برخی از کارمندان قراردادی خود را اخراج کرد

[تصویر:  1280px-Valve_logo.svg_-250x68.png]

شرکت ولو (Valve) با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی اخراج برخی از کارمندان خود در ماه فوریه‌ی سال جاری را تایید کرده است. البته به گفته‌ی این شرکت، این کاهش نیرو « تغییر چشم‌گیری » در این شرکت ایجاد نخواهد کرد.



براساس اخبار منتشر شده، این شرکت حدود  ۱۳ کارمند رسمی و تمام وقت و بسیاری از کارمندان قراردادی و پاره وقت خود را از کار برکنار کرده است. اطلاعات مربوط به اخراج این افراد با به‌روز شدن لیست کارمندان شرکت ولو به بیرون درز کرد. با مقایسه‌ی لیست کارمندان این شرکت متوجه می‌شوید که نام برخی از افراد در لیست جدید حضور ندارد. بسیاری از این افراد در شبکه‌های اجتماعی و حساب‌های کاربری خود تایید کردند که دیگر با شرکت ولو همکاری نمی‌کنند.

شرکت ولو در خصوص این کاهش نیرو بیانیه‌ی زیر را منتشر کرده است:

نقل‌قول:
ماه گذشته ۱۳ نفر از کارمندان رسمی ما از کار بر کنار شده و قراردادهای ما با برخی از کارکنان باطل شد. متاسفانه این بخشی از یک تجارت است ولی دلیل و گواهی بر یک تغییر بزرگ نیست. ما از کسانی که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌اند به خاطر همه‌ی زحماتشان تشکر می‌کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

از ۱۳ کارمند رسمی اخراج شده، ۴ نفر از آن‌ها در بخش توسعه‌ی سخت‌افزار شرکت ولو فعالیت داشتند. دیگر کارمندان اخراج شده مربوط به بخش‌هایی مانند توسعه‌ی تجارت، پشتیبانی، تحلیل داده‌ها، مهندسی نرم‌افزار و بخش زیرساخت بوده‌اند. آمار دقیق کارمندان قراردادی اخراج شده هنوز مشخص نیست.

اگرچه برخی از کارمندان اخراج شده مربوط به بخش توسعه‌ی سخت‌افزار بودند ولی آقای Gabe Newell با ارسال یک پیام تایید کرده است که این موضوع تاثیری بر بخش توسعه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی این شرکت نخواهد داشت.

با توجه به عملکرد بسیار ضعیف بازی جدید شرکت ولو یعنی Artifact و همچنین گرایش بسیاری از توسعه دهندگان به پلتفرم شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، این شرکت را در شرایط سختی قرار داده است. باید منتظر ماند و دید این شرکت چه برنامه‌هایی برای عبور از این مشکلات در نظر گرفته است.