Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت Vergil در Devil May Cry 5 قابل بازی نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شخصیت Vergil در Devil May Cry 5 قابل بازی نیست

[تصویر:  Devil-May-Cry-5-livestream-250x141.jpg]

در سری Devil May Cry همیشه دو شخصیت بسیار محبوب وجود داشته‌اند؛ دانته و برادرش ورجیل. سرنوشت ورجیل پس از اتفاقات نسخه‌ی اول به نوعی نامشخص بود تا اینکه در نهایت از سرنوشت وی در Devil May Cry 5 با خبر شدیم.



هشدار اسپویل: خبر زیر بخش‌هایی از داستان بازی Devil May Cry 5 را فاش می‌کند. پس اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، از مطالعه‌ی این خبر خود داری کنید.

تا پیش از عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5، بسیاری بر این باور بوده‌اند که ورجیل به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Devil May Cry 5 حضور خواهد داشت. در Devil May Cry 5 از این موضوع مطلع شدیم که ورجیل از اتفاقات نسخه‌ی اول نجات یافته اما به شدت ضعیف شده است. او به وسیله‌ی شمشیر Yamato، نیمه‌ی شیطانی و انسانی خود را از هم جدا کرد. نیمه‌ی انسانی او شخصیت V نام دارد و نیمه‌ی شیطانی وی نیز آنتاگونیست اصلی بازی است یعنی شیطان Urizen.

از آن‌جایی که ورجیل به عنوان یکی از باس‌های بازی حضور دارد بنابراین بسیاری از هواداران بر این تصور بوده‌اند که شاید ورجیل یکی از شخصیت‌های قابل بازی نسخه‌ی پنجم باشد. پاسخ به چنین سوالی منفی است. شاید شخصیت V را بتوان تا حدودی نسخه‌ی قابل بازی از شخصیت ورجیل به شمار آورد اما در نهایت شخصیت ورجیل قابل بازی نیست.

شاید بسیاری از هواداران قدیمی سری Devil May Cry با شنیدن این خبر ناامید شوند اما بهتر است کمی صبر کنید. زیرا کپکام در گذشته اعلام کرده بود که امکان دارد شخصیت‌های قابل بازی جدیدی به Devil May Cry  اضافه کند. پس شاید ورجیل نیز یکی از این شخصیت‌ها باشد. شاید به مانند بازی DMC، کپکام مراحل فرعی را برای شخصیت ورجیل طراحی کند و سپس با عرضه‌ی به‌روز‌رسان Bloody Palace برای Devil May Cry 5 در ماه آوریل بتوان بازی را با این شخصیت نیز تجربه کرد.

اما در هر صورت ممکن است کپکام تصمیمی برای این کار نداشته باشد و بازی‌بازان نتوانند هرگز بازی را با شخصیت ورجیل تجربه کنند. بنابراین باید منتظر بماینم تا کپکام در این رابطه اطلاعات بیشتری منتشر کند.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در نهایت برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این بازی، شما می‌توانید نقد و بررسی مربوط به آن تحت عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن | نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5 به قلم سعید آقابابایی را مطالعه کنید. همچنین به تازگی فهرست تروفی‌های  Devil May Cry 5 نیز منتشر شده است که می‌توانید با مطالعه‌ی آن، از همین حالا خود را برای کسب تروفی پلاتینیوم این بازی آماده کنید.
ولی به نظر میرسه که هست S0 (44)

(03-14-2019, 12:35 PM)AXEL STONE نوشته است: [ -> ]هست تریلرش هم اومده ( خسته نباشی ادوارد جان )

خواهش میکنم 

این اخباری که در اینجا قرار داده میشوند، همان اخبار سایت هستند و من، هیچ رولی در نگارش آنها(به غیر از کپی کردن آنها)ندارم. اسم کاربری من هم، White Beard است و اون ادوارد رو نمیدونم از کجا اومده!
شاید اشتباه گرفته باشم ولی خوب حله White Beard جان امیدارم ناراحت نشده باشی S0 (74) [url=https://forum.gamefa.com/User-White-Beard--82530][/url]
(03-16-2019, 09:29 AM)AXEL STONE نوشته است: [ -> ]شاید اشتباه گرفته باشم ولی خوب حله White Beard جان امیدارم ناراحت نشده باشی S0 (74) [url=https://forum.gamefa.com/User-White-Beard--82530][/url]

مشکلی نیست داداش. ما هممون انسانیم و سرزدن خطا، برما جایز است.
اسپویل.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
حالا مثلا DMC6 بیاد ویرژیل بره پیش نیرو بگه برا من میری تو حالتDevil triger 167 167

اسپویل.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

یکی بگه چرا ویرژیل همش میبازه اعصابم خورد شد Wall Wall
برا من بهترین انتاگونیست  البرت وسکر و ویرژیل هس S0 (29) 
برام مهم نیس که کسی از ویرژیل خوشش میاد یا نه و قدرت لازمو برا شکست دادن دانته و نیرو رو داره