Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی جدیدی برای Kingdom Hearts 3 در ژاپن منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی جدیدی برای Kingdom Hearts 3 در ژاپن منتشر خواهد شد

[تصویر:  2-7-kingdom-hearts-image-8-250x141.jpg]

بازی Kingdom Hearts 3 مدتی است که در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته و بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. این بازی با دنیای منحصر به فرد و فضای خیره‌کننده‌ی خود، بسیاری از بازی‌بازان را جذب کرده است. حال به تازگی اخباری مبنی بر انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای بازی Kingdom Hearts 3 در دسترس قرار گرفته که به نظر می‌رسد طی این به‌روزرسانی، صدای یکی از شخصیت‌های محبوب بازی تغییر خواهد کرد.

تقریبا یک ماهی است که از انتشار بازی Kingdom Hearts 3 توسعه یافته توسط استودیوی بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) می‌گذرد. این نسخه از این سری بازی پرطرفدار و منحصر به فرد، برای اولین بار برای یکی از پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت منتشر شده و به نظر می‌رسد که استقبال پرشور کاربران را به دنبال داشته است. بازی Kingdom Hearts 3، جدیدترین قسمت از سری بازی‌های محبوب و کلاسیک Kingdom Hearts است که برای باری دیگر، علاقه‌مندان این سری را به دنیای خود دعوت می‌کند.

به طور کلی، بازی در زمان انتشار خود با نظرات و نقدهای مثبت منتقدان و بازی‌بازان رو به رو شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. کاربران در جریان این بازی، کنترل شخصیت سورا (Sora) را در دست می‌گیرند و با کمک شخصیت‌های مختلف دنیای دیزنی، سعی در نابود کردن دیگر شخصیت‌های شرور بازی دارند. شایان ذکر است که اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و همچنین علاقمند به دنیای دیزنی هستید، می‌توانید ساعت‌ها از تجربه این بازی لذت‌ ببرید.

طی چنذ روز گذشته، اخباری مبنی بر دستگیری آقای پیر تکی (Pierre Taki)، یکی از شخصیت‌های معروف ژاپنی در حوزه‌ی سینما، منتشر شد و تعجب افراد زیادی را برانگیخت. او صداگذاری شخصیت اولاف (Olaf) را در عناوینی مثل Frozen و همچنین به تازگی Kingdom Hearts 3 در کارنامه‌ی خود به ثبت رسانده است. حال اخیرا استودیوی بازی‌سازی اسکوئر انیکس به این موضوع واکنش نشان داده و به نظر می‌رسد که قصد دارد، همکاری خود را با آقای تکی به اتمام رساند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، اعضای تیم سازنده‌ی بازی Kingdom Hearts 3 قصد دارند صدای شخصیت اولاف موجود در بازی را با صداگذاری شخصیتی دیگر جایگزین کنند. همچنین دیزنی تاکید کرده است که در هیچ یک از محصولات آینده‌ی خود، از صدای پیر تکی استفاده نخواهد کرد.

استودیوی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شده و طی نصب آن، صدای شخصیت اولاف دوست داشتنی تغییر خواهد کرد. متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری مبنی بر اینکه چه کسی صداگذاری این شخصیت را انجام خواهد داد منتشر نشده و همچنین تاریخی برای زمان انتشار به‌روزرسانی مذکور نیز در دسترس قرار ندارد. بازی Kingdom Hearts 3 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

همچنین اگر جزو کسانی هستید که قصد خرید عنوان بی‌نظیر Kingdom Hearts 3 را دارند، پیشنهاد می‌کنیم نکاتی را که باید پیش از خرید بازی Kingdom Hearts 3 بدانید را از طریق این صفحه‌یوب‌سایت گیمفا در هایلایت منتشر شده مشاهده کنید. در نهایت اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، مطلب نقد و بررسی اختصاصی بازی تحت عنوان «جشن در سرزمین رویاها | نقد و بررسی Kingdom Hearts III» به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این لینک مطالعه کنید.