Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گیرباکس درحال تولید بازیی دیگر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گیرباکس درحال تولید بازیی دیگر

[تصویر:  rPt23BmTDZ2V4oWEdEJuhh-970-80-250x140.jpg]

استودیوی گیرباکس (Gearbox) امروز تصاویر مرموزی را پیش از رویداد Pax East در توییتر خود منتشر کرد. این تصاویر سبب شد تا حدس‌های زیادی درمورد این‌که بازی بعدی این استودیو چیست زده شود. اولین تصویر منتشر شده نشانه‌هایی از بازی Borderlands 3 داشت و همین مسئله موجب گردید تا کاربران زیادی گمان کنند این تصویر نسخه‌ی بعدی بازی Borderlands بوده و یا استودیوی سازنده مشغول ساخت بازیی مشابه با We Happy Few است. پس از تصویر مرموز اول، تصویری از مایا در Borderlands 2 قرار گرفت که به افزودن احتمالی قابلیت سوئیچ پورت (Switch port) در بازی اشاره داشت. تصویر بعدی بسیار متفاوت با سایر تصاویر منتشر شده بود. در آخرین تصویر نواری قرمز رنگ روی یک زمینه مشکی به شکل لوگو پن اند تلر (Penn & Teller) قرار گرفته است.

استودیو‌ی مذکور به تازگی نسخه واقعیت مجازی (VR) بازی Desert Bus را برای استودیوی پن اند تلرز اسموک اند میرور (Penn & Teller’s Smoke and Mirrors) منتشر نمود. ممکن است این تصاویر هم مربوط به این بازی یا نسخه‌های بعدی این بازی باشد. درهر صورت باید صبر کنیم تا اطلاعات و جزئیات بیشتری دررابطه با این تصاویر منتشر شود.

به‌طور کلی نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با بازی Borderlands چیست؟ آیا موافق ساخت نسخه‌ای جدید از این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.