Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا بازی Watch Dogs 3 این هفته معرفی خواهد شد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا بازی Watch Dogs 3 این هفته معرفی خواهد شد؟

[تصویر:  26-watch-dogs-3-1160059-250x140.jpeg]

ماه گذشته، شاهد انتشار شایعاتی در خصوص بازی Watch Dogs 3 بودیم؛ منبعی مدعی شده بود که این بازی در حال حاضر در دست ساخت و توسعه قرار دارد و امسال روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین در این گزارش آمده بود که وقایع این بازی در لندن جریان خواهد داشت. جز این موارد، هیچ جزئیات دیگری از این بازی منتشر نشده است. اما نکته‌ی جالب اینجاست که جیسون شرایر (Jason Schreier) از وب‌سایت کوتاکو که سابقه‌ی خوبی در افشا کردن برنامه‌های شرکت‌های مختلف دارد، به نوعی این خبر را تائید کرد.
گفته می‌شود که ایده‌ی در دست ساخت بودن بازی Watch Dogs 3 چیز عجیبی نیست و پیش از این شایعات نیز مردم می‌دانستند که این عنوان هم اکنون در حال توسعه است. فرضیه‌ی عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی هم هیچ جای تعجبی ندارد. شاید بتوان جالب‌ترین مورد از اطلاعات فاش شده‌ی Watch Dogs 3 را، محل وقوع داستان آن دانست؛ لندن. دو بازی قبلی این سری هر دو در ایالات متحده‌ی آمریکا جریان داشتند و جای تعجب است که چراکه یوبی‌سافت (Ubisoft)، لندن را به عنوان لوکیشن بعدی این بازی انتخاب کرده است؟
با این حال، اگر حقیقی بودن Watch Dogs 3 و عرضه‌ی آن در سال جاری میلادی را باور داشته باشید، پرسش اصلی این است که این بازی چه زمانی معرفی خواهد شد؟ مطمئناً نخستین گزینه‌ای که به ذهن شما می‌رسد، نمایشگاه E3 2019 خواهد بود. یوبی‌سافت برخلاف شرکت‌های دیگر، تصمیم گرفته است تا در این رویداد حاضر باشد و کنفرانس اختصاصی خود را برگزار کند. اما آیا این احتمال وجود دارد که Watch Dogs 3 در همین هفته معرفی شود؟
به تازگی این فرضیه مطرح شده است که حضور شرکت یوبی‌سافت در کنفرانس GDC گوگل  – که به احتمال زیاد، به فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی اختصاص دارد – جایی است که از بازی Watch Dogs 3 رونمایی خواهد شد. حضور یوبی‌سافت، نشان از حمایت این شرکت از گوگل دارد. بر اساس گزارش‌ها، گوگل تصمیم دارد تا با معرفی کنسولی، رسماً وارد حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی شود.
به همین جهت، اگر شرکت گوگل بخواهد توجهات بیشتری را به کنفرانس خود جلب کند، باید خبرها و تریلرهای هیجان‌انگیزی برای مراسم خود تدارک ببیند. چه چیزی بهتر از Watch Dogs 3؟
باید دید که آیا این شایعه‌ی جدید به حقیقت می‌پیوندد یا خیر؟ نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.