Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بن شدن دائمی تقلب‌کاران در بازی Apex Legends
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بن شدن دائمی تقلب‌کاران در بازی Apex Legends

[تصویر:  Apex-Legends-2-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

همان‌طور که در جریان هستید، یکی از بهترین و جدیدترین بازی‌های سبک بتل رویال، عنوان Apex Legends شناخته می‌شود که توسط استودیوی بازی‌سازی ریسپاون (Respawn) توسعه و طراحی شده است. یکی از موضوعاتی که اخیرا خیلی مورد بحث قرار گرفته، مسئله‌ی تقلب در بازی Apex Legends است که استودیوی ریسپاون، اقدامات جدی‌تری را برای جلوگیری از این اتفاق در نظر گرفته است.

بازی Apex Legends مدتی است که در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته و بیش از ۵۰ میلیون بازی‌باز را به خود اختصاص داده است. این بازی منحصر به فرد، بی‌شک یکی از بهترین‌های سبک بتل رویال شناخته می‌شود که رقابت سختی را با دیگر عناوین این سبک یعنی PUBG و Fortnite در پیش گرفته است. گیم‌پلی و کیفیت فوق‌العاده‌ی این بازی، همه از مواردی هستند که موفق شده‌اند میلیون‌ها بازی‌باز و کاربر را جذب کرده و ساعت‌ها آنان را مشغول خود کنند. این بازی اول شخص، با ایجاد فضایی مهیج و محیطی بی‌نظیر حسی منحصر به فرد را به بازی‌بازان و علاقه‌مندان منتقل می‌کند. اگر از هواداران قدیمی و همیشگی بازی‌های در سبک بتل رویال هستید، قطعا با مشاهده‌ی بازی Apex Legends، به گیم‌پلی و فضای آن علاقه‌مند شده و ساعت‌ها به تجربه‌ی آن با دوستان و آشنایانتان خواهید پرداخت. بازی Apex Legends با سلاح‌ها و آیتم‌های خاص خود، توجه‌ی افراد زیادی را جلب کرده است.

یکی از موضوعاتی که در میان بازی‌های بتل رویال شایع است، مسئله‌ی تقلب در بازی شناخته می‌شود که بی‌شک در روند و عملکرد طبیعی بازی اختلال ایجاد خواهد کرد. تقلب معمولا در پلتفرم رایانه‌های شخصی رواج بیشتری دارد و اکثر بازی‌بازان و کاربرانی که قصد تقلب دارند، از طریق نسخه‌ی رایانه‌های شخصی اقدام به این عمل می‌کنند. تمام سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌های آنلاین، بر این تلاش هستند که تا جایی که ممکن است از تقلب و Cheating جلوگیری کنند. استودیوی بازی‌سازی ریسپاون نیز از این قضیه مستثنی نبوده و اقدامات جدی را در برابر این موضوع اتخاذ کرده است.

به تازگی طبق اخبار و گزارش‌هایی که در دسترس قرار گرفته، استودیوی بازی‌سازی ریسپاون از این به بعد، افرادی که در بازی تخلفی انجام داده و تقلب کنند را، به صورت سخت‌افزاری مسدود خواهد کرد. به این معنا که اگر تیم سازنده‌ی بازی Apex Legends اندکی به شما و کارهایتان شک کند، به سرعت هم اکانت و هم پلتفرم رایانه‌های شخصی شما را برای همیشه مسدود خواهد کرد. استودیوی ریسپاون قصد دارد از این طریق، جلوی بسیاری از تقلب‌ها و تخلفاتی که در بازی انجام می‌شوند را بگیرد. شایان ذکر است که استودیوی سازنده اعلام کرده که اگر یک حساب جدید توسط همان سخت‌افزار مشکوک ساخته شود، اکانت مورد نظر در ظرف ۳۰ دقیقه مسدود شده و اجازه‌ی بازی به کاربر متخلف داده نخواهد شد.

بد نیست بگوییم که بالاخره بعضی از بازی‌بازان به فکر دور زدن این نوع اقدام استودیوی ریسپاون خواهند بود. بی‌شک کاربران زیادی وجود دارند که از هوش بالایی برخوردار بوده و قصد تخلف و تقلب در این سری بازی‌های آنلاین را دارند. مسدودسازی به صورت سخت‌افزاری از اقدامات جدید سازنده‌ی Apex Legends شناخته می‌شود که باعث ناراحتی و ناخشنودی کاربران متقلب خواهد شد چراکه، اینبار مسدودسازی استودیوی ریسپاون برای مدتی محدود نمی‌باشد و بازی‌باز برای همیشه از بازی اخراج خواهد شد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بعضی از سایت‌ها و صفحات مجازی اقدام به فروش تقلب در بازی Apex Legends کرده‌اند و حتی قیمتی معادل ۱۵۰ دلار نیز برای بعضی از آن‌ها در نظر گرفته شده است. بعضی از این وب‌سایت‌ها اعلام می‌کنند که تقلب‌های آن‌ها به هیچ وجه قابل شناسایی نخواهد بود و بازی‌بازان به راحتی از آن‌ها استفاده خواهد کرد، اما شایان ذکر است که استودیوی ریسپاون اعلام کرده هیچ فردی قادر به تقلب در بازی نخواهد بود. بعضی از خریداران تقلب‌های مذکور نیز، بیان کرده‌اند که توسط تیم سازنده‌ی بازی Apex Legends مسدود شده و دیگر اجازه‌ی بازی ندارند.

به‌طور قطع تقلب در بازی‌های آنلاین، شادی و هیجان را از بازی می‌گیرد و به نوعی باعث آزار و اذیت افراد و کاربران می‌شود. به بیانی دیگر، تقلب باعث اختلال در عملکرد بازی خواهد شد و این احتمال وجود دارد تا بعضی از کاربران از ادامه‌ دادن به بازی خود منصرف شوند. پس منطقی است که توسعه‌دهندگان و عوامل سازنده‌ی بازی Apex Legends تمام تلاش خود را به کار گیرند تا از اقدامات نامناسب مانند تقلب در بازی جلوگیری کنند.

در نهایت اگر به دنبال یک بازی سالم و منحصر به فرد در سبک بتل رویال هستید، عنوان Apex Legends یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود که با فضا و محیطی بی‌نظیر از درگیری‌ها و مبارزات، رقابتی منحصر به فرد را در میان کاربران و تیم‌های شرکت‌کننده ایجاد می‌کند. در پایان نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حول نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Apex Legends، به اینصفحه‌ی وب‌سایت مراجعه کنید.

عنوان Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. در ضمن اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی Apex Legends هستید،  پیشنهاد می‌کنیم از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا، نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «پایان پادشاهی فورتنایت؟! | نقد و بررسی Apex Legends» به قلم مصطفی زاهدی را مطالعه کرده و با پتانسیل‌های این بازی آشنا شوید.