Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فصل اول عنوان Apex Legends آغاز شد + بتل پس و شخصیت جدید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فصل اول عنوان Apex Legends آغاز شد + بتل پس و شخصیت جدید

[تصویر:  https___blogs-images.forbes.com_insertco...50x141.jpg]

با وجود حدس و گمان‌های بسیاری که پیش از این در رابطه با بتل پس و شخصیت‌های جدید عنوان Apex Legends وجود داشت، حال شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به همراه استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) تصمیم گرفته‌اند تا فصل اول این بازی را با وجود اطلاعات کمی که از قبل در رابطه با آن وجود داشت آغاز کنند.

همان‌طور که احتمالا پیش از این نیز خوانده‌اید، شایعات بسیاری در رابطه با شخصیت‌های جدید عنوان Apex Legends منتشر شده بود و طرفداران این بازی چند وقتی است که منتظر رونمایی رسمی این شخصیت‌ها بوده‌اند. اما حال نام شخصیت جدید بازی Apex Legends و ویژگی‌های او به صورت رسمی مشخص شده‌اند. Octane توانایی تبادل سلامتی با سرعت را دارد. البته پیش از این اعدادی مربوط به توانایی‌های او منتشر شده بودند و حال به صورت رسمی تایید شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افزایش سرعت این شخصیت به میزان ۳۰ درصد اشاره کرد. او همچنین توانایی استفاده از یک سکوی پرتاب را داراست که می‌تواند در بعضی از موقعیت‌ها و شرایط موجود در بازی برتری خاصی به او بدهد. این شخصیت از حالا همراه با بتل پس فصل اول عنوان Apex Legends در دسترس است.

فصل اول بازی Apex Legends، که با نام Wild Frontier نیز شناخته می‌شود، از روز گذشته کلید خورده و به صورت رسمی آغاز شده است. درست همانند بتل پس‌هایی که پیش از این برای عناوینی همچون Fortnite منتشر شده، شرکت الکترونیک آرتس نیز برای بتل پس فصل اول این عنوان ۱۰۰ جایزه را در نظر گرفته است و آن‌ها را در طول این فصل در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این جوایز شامل لباس‌ها، پوسته‌های اسلحه و همچنین شخصیت‌های جدید خواهند بود. قیمت اعلام شده‌ی این بتل پس، ۹۵۰ سکه‌ی درون بازی که معادل قیمت حدودی ۱۰ دلار است که این مورد نیز با دیگر عناوین سبک بتل رویال بی‌شباهت نیست. کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت ۲۸۰۰ سکه‌ی درون بازی باندل بتل پس این عنوان را خریداری کنند و ۲۵ سطح بعدی آن را در اختیار داشته باشند.

به نظر می‌رسد که استودیوی ریسپاون یک سری جوایز کلی و رایگان را برای بازی‌بازانی که فصل اول را تجربه کنند در نطر گرفته است که می‌تواند یک خبر خوش برای بسیاری از کاربران داخلی و خارجی این عنوان نیز باشد. به هر حال امیدواریم که هرچه زودتر، بازی‌بازان ایرانی نیز بتوانند به این عنوان جذاب دسترسی پیدا کنند و تجربه‌ی راحت و لذت‌بخشی را از آن داشته باشند.

عنوان Apex Legends در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگر از علاقه‌مندان این بازی هستید، پیشنهاد می‌شود ابتدا نقد و بررسی آن را از اینجا مطالعه نمایید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با آن کسب کنید. در ادامه می‌توانید تصویری را که از شخصیت Octane منتشر شده است مشاهده نمایید.

[تصویر:  Apex-Octane-200x112.jpg]