Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدید Days Gone به مرور نقدهای اولیه‌ی بازی اختصاص دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدید Days Gone به مرور نقدهای اولیه‌ی بازی اختصاص دارد

[تصویر:  days-gone-faq-ps4-playstation-4-1.original-250x141.jpg]

تا انتشار بازی Days Gone هنوز زمان زیادی باقی است اما همان طور که اطلاع دارید، مدتی پیش نقدهای اولیه‌ی این بازی منتشر شد و منتقدان دیدگاه اولیه‌ی خود نسبت به این بازی اکشن ماجراجویی به سبک بقا را به اشتراک گذاشتند. حال به تازگی تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شده است که این تریلر، به پیش نمایش‌های منتشر شده از بازی Days Gone اختصاص دارد.
پس از انتشار بازی Spider-Man در ماه سپتامبر پرونده‌ی بازی‌های انحصاری رده‌بالای سونی در سال ۲۰۱۸ بسته شد. حال بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ منتظر انتشار اولین بازی انحصاری این کنسول در سال ۲۰۱۹ یعنی Days Gone هستند. اگرچه هنوز تا انتشار این بازی زمان زیادی باقی است اما منتقدانی که اخیرا طی رویدادی به تجربه‌ی بازی Days Gone پرداخته و بر همین اساس نقدها و نظرات اولیه‌ی خود نسبت به این بازی را منتشر کرده‌اند. تریلر جدید بازی Days Gone به همین موضوع اختصاص دارد و مروری خواهد داشت بر نقدهای اولیه‌ی منتشر شده از بازی؛ نقدهایی که عموما مثبت بوده و می‌تواند کاربرانی که هنوز در پیش خرید این بازی مردد هستند را بیشتر راهنمایی کند. در ادامه‌ی تریلر، شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز هستیم که البته ویژگی‌های جدیدی را به نمایش نمی‌گذارد و مشابه آن را در تریلرهای گذشته‌ی این بازی نیز مشاهده کرده‌ایم. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید با دنیای این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش نوشته شده توسط آقای مصطفی زاهدی را مطالعه کنید. علاوه بر این، وب‌سایت گیمفا به تازگی مقاله‌ی جدیدی را تحت عنوان آیا فریکرها از زامبی‌ها پیشی می‌گیرند؟به قلم مهرداد میرشاهی را منتشر کرده است که به پتانسیل‌‌های این بازی می‌پردازد.