Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت Shang Tsung به Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شخصیت Shang Tsung به Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد

[تصویر:  download-5-250x131.jpg]

کری-هیرویوکی تاگاوا (Cary-Hiroyuki Tagawa) که در اقتباس سینمایی مورتال کامبت (Mortal Kombat) در سال ۱۹۹۵ نقش آفرینی کرده بود، بازگشته تا در بازی مورتال کامبت ۱۱ (Mortal Kombat 11)  نقش Shang Tsung را دوباره ایفا کند.

شخصیت Shang Tsung اولین مبارزی خواهد بود که پس از عرضه بازی در قالب محتوای قابل دانلود به این عنوان اضافه خواهد شد. این شخصیت همچنین میزبانی بخش Campaign بازی را بر عهده خواهد داشت که با بازی کردن آن می‌توانید آیتم‌های جدیدی به دست آورید و از چالش‌هایی که برایتان مقرر شده‌اند لذت ببرید.

اِد بون (Ed Boon)، از سازندگان اصلی سری مورتال کامبت، بازگشت Shang Tsung را طی پخش زنده‌ای در نمایشگاه C2E2 اعلام کرد و نگاهی کوتاه به نقشه The Krypt نیز انداخت. همچنین، طی این پخش زنده از بازگشت نوب سایبات (Noob Saibot)، یکی از محبوبترین شخصیت‌های سری، نیز رونمایی شد.

شخصیت Shang Tsung غول آخر اولین نسخه از سری مورتال کامبت بود و در اقتباس سینمایی مورتال کامبت، ساخته پال اندرسون (Paul W.S. Anderson)، نیز حضور داشت. بازی مورتال کامبت ۱۱ در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۳ آپریل ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم پیش‌نمایش «سمفونی استخوان‌های شکسته»به قلم آریا مقدم را نیز مطالعه کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این شخصیت دعوت می‌کنم.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P